Mumutio Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Jag började med whiskyn. Snus är gott men det är dyrt och äckligt för de som är i närheten. Öl är ingen höjdare, har druckit en del men tycker fortfarande det är ganska trist. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Snus är gott men det är dyrt och äckligt för de som är i närheten.Hur då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Luktar äckligt, ser ofräscht ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Det luktar iofs bara när man tar upp dosan, inte när man har snusen inne :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 Jag fattar inte varför jag helt plötsligt blivit så jävla seg nu på kvällen. Behöver fan läsa om allt 5-6 gånger innan jag fattar vad orden är, sen läsa om ett par gånger till för att förstå vad som står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 26 November 2012 Rapport Dela Skrivet 26 November 2012 ska på team building med jobbet på fredag, yay.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Julkalendern på fuska.se.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2012 Rapport Dela Skrivet 30 November 2012 Min cola frös efter en dag vid ett öppet fönster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Varför är 0013 ens med i gruppen för? Det samma gäller Nafrali och nico också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 VARFÖR INTE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 Jag började med whiskyn. Snus är gott men det är dyrt och äckligt för de som är i närheten. Öl är ingen höjdare, har druckit en del men tycker fortfarande det är ganska trist.Öl är långtifrån trist bara man vågar prova något annat än Falcon, Bud, Mariestad osv. Gillar du lite fruktigare, prova en IPA! Gillar du lite beskare, prova en Pale Ale eller en vanlig Ale. Gillar du lite sötaktigt med speciell smak, prova en Weissbier. Finns hur jäkla många olika sorter som helst, vissa smakar blomjord medans vissa smakar himmelskt. Till alla som säger att de inte gillar öl brukar jag bara säga att de inte har hittat någon de gillar än, det gäller bara att våga prova! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 December 2012 Rapport Dela Skrivet 1 December 2012 :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg