Sinistral Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Sinistral dök upp väldigt lägligt. LITE FÖR LÄGLIGT OM NI FRÅGAR MIG. :ph34r: (Hej!)Can't help it. My entire being was shaken to it's foundation when that was posted so I just had to make this wrong right. Hej på dig med :P Hej, har du hittat hit nu också? :D Välkommen!Jo det har jag. Vet inte vad jag ska fråga dig dock. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Det ser asgott ut, nu blev jag hungrig som fan.. Annars slår jag ofta mina vänner och familj. Kärleksfullt såklart. Men fråga mig igen om en vecka så kanske du får ett annat svar.. ;|Självklart ser det gott ut, jag vet ju vad jag håller på med. :D Tror du besvarar din egen tanke där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Jo det har jag. Vet inte vad jag ska fråga dig dock. :PVad du vill! Eller ingenting. Jag kan ställa DIG en fråga.. t.ex. vad som fick dig att återvända hit efter så lång tid? Planerar du att stanna? :) Självklart ser det gott ut, jag vet ju vad jag håller på med. :D Tror du besvarar din egen tanke där.Han frågade om jag hade fysiskt skadat någon annan.. Jag kan inte påstå att mina kärleksslag innebär en bruten käke eller nåt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Han frågade om jag hade fysiskt skadat någon annan.. Jag kan inte påstå att mina kärleksslag innebär en bruten käke eller nåt. :)Hrm, hur våldsam har du planerat att bli egentligen. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Hrm, hur våldsam har du planerat att bli egentligen. :mellow:Du kanske missuppfattat mig? Han frågade om jag fysiskt skadat någon annan, och jag sa nej med undantaget från när jag var mindre, men att jag slår vänner och familj på ett vänskapligt sätt. Sen så verkade det som att du trodde att jag skadade dem jag gillade när jag slog dem, men jag sa nej, det är inte direkt så att jag går på dem med full kraft. :) Men jag kanske missförstod dig? Och jag blir bara så våldsam jag behöver bli. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 No can do. She's already mine! Hands off!Kul att se dig här ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Du kanske missuppfattat mig? Han frågade om jag fysiskt skadat någon annan, och jag sa nej med undantaget från när jag var mindre, men att jag slår vänner och familj på ett vänskapligt sätt. Sen så verkade det som att du trodde att jag skadade dem jag gillade när jag slog dem, men jag sa nej, det är inte direkt så att jag går på dem med full kraft. :) Men jag kanske missförstod dig? Och jag blir bara så våldsam jag behöver bli. :DMen fjärt på dig. Du missförstod mig. :P Det hoppas jag på. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 (redigerat) No can do. She's already mine! Hands off!*Please be my cook. Whore@ Vilket parti i riksdagen sympatiserar du mest med? Redigerat 6 Juni 2012 av Derf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 Vad du vill! Eller ingenting. Jag kan ställa DIG en fråga.. t.ex. vad som fick dig att återvända hit efter så lång tid? Planerar du att stanna? :)Jag återvände för att skydda min kvinnas heder! Vad annars? :P Jag stannar om jag finner intresse för det annars försvinner jag nog in i dimman igen. Jo en fråga. Hur vill du ha ditt kött? Blodigt, rare, medium-rare, rosa eller helt genomstekt/grillat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 6 Juni 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 *Please be my cook. Whore@ Vilket parti i riksdagen sympatiserar du mest med?Jag tycker alla verkar korkade, men med pistolen mot pannan hade jag nog röstat på typ.. MP. Känns som att de flesta är för fega för att formulera en riktig ståndpunkt, utan vill mest fiska röster. Jag återvände för att skydda min kvinnas heder! Vad annars? :P Jag stannar om jag finner intresse för det annars försvinner jag nog in i dimman igen. Jo en fråga. Hur vill du ha ditt kött? Blodigt, rare, medium-rare, rosa eller helt genomstekt/grillat?Pulsen ska fortfarande slå när köttet ligger på min tallrik. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2012 *Please be my cook.Hur mycket har du tänkt att betala mig för tjänsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2012 Let us play a game... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.