Hoppa till innehåll

Whore's Secret Sex Dungeon™


Rekommendera inlägg

  • Svar 90
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Slänger tillbaka frågan IN YOUR FACE!

Det är dags för FUSKA.SE DEATH MATCH ISLAND!

 

Du vaknar plötsligt upp, ensam, av ett högt buller och märker att du inte längre ligger ner i din säng. Utrymmet du befinner dig i är ganska litet och mörkt, och du känner hur hela rummet vibrerar. Plötsligt hör du ur högtalarna uppifrån ena hörnet av utrymmet en röst. Du blir informerad om att du eskorteras just nu till en ö via helikopter, där du och andra medlemmar från fuska.se ska utkämpa en kamp på liv och död. Du blir utrustad med en kniv och mat för två dagar. Annat såsom handeldvapen, gevär, rökgranater och proviant kommer finnas slumpmässigt utspritt på ön, förutsatt att du orkar leta efter dem i den täta djungeln.

 

Scenario 1: Du får veta att det endast är du och en annan som kommer mötas i kampen där endast en överlever. Dock har du fördelen att välja vem du vill strida mot. Vem anser du vara en värdig motståndare?

Scenario 2: Här kommer ni att strida i par, och ännu en gång har du turen att påverka vilka övriga som deltar. Vem kommer du välja som partner, och vilka är paret ni möter?

Jag förväntar mig ett uttömmande svar som motiverar dina val, med överlevnadsstrategier, kompletterande egenskaper och personlighetsdrag i beaktande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Är det någon smiley som bör bakbindas, arkebuseras och ruttna djupt under jord är det: :_

 

Den används alldeles för ofta av arroganta skitungar för att avsluta sina bristfälliga argument och försöka dumförklara motståndaren. Blä.

snällt då, MOBBNING!!!!

 

OnT: har du någon gång haft en rutten banan i ditt rum i 2 veckor?

 

Blå våffla?

råder dig att INTE söka på google och kolla på bilder INTE INTE INTE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slänger tillbaka frågan IN YOUR FACE!

Hmm..

 

Scenario 1: Jag förlitar mig inte på min råstyrka utan är mer listig och beräknande. Skulle försöka sprida ut fällor över ett stort område och hitta en plats högre upp där jag kan övervaka platsen. Får jag syn på min motståndare skulle jag följa efter först och antingen smyga upp till honom eller leda honom rätt i en av fällorna. En intressant strid skulle ju då vara mot någon som är mer av en "brute", som jagar genom djungeln med sitt vapen i högsta hugg. Jag skulle kunna tänka mig Motard4Life kanske, han verkar ju vara jävligt intresserad av det militära och skulle säkert utgöra en utmaning. :D

 

Scenario 2: Dig som partner, vi är båda mer listiga/silent killer-typen, vi skulle kunna förvandla hela ön till en stor dödsfälla och se på när våra motståndare försöker navigera sig igenom labyrinten av fallgropar och snubbeltråd som utlöser spjutregn. Som motståndare skulle jag nog vilja möta Lynott och purjo, de båda verkar vara mer impulsiva och kastar sig huvudstupa in i strid.. Intressant dynamik!

 

OnT: har du någon gång haft en rutten banan i ditt rum i 2 veckor?

Jag glömde en banan i mitt gitarrfodral en gång, minns inte hur länge men den låg där minst en vecka. Den bruna banansörjan blödde igenom ytterfickan på mina notpapper, och när jag öppnade den svärmade en jävla massa flugor ut. Annars kan väl äpplen och sån skit (och disk överhuvudtaget) ligga ett bra tag innan jag tar hand om det..

 

råder dig att INTE söka på google och kolla på bilder INTE INTE INTE!
Varför inte.. ? Det ser väl jättegott ut?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Scenario 2: Dig som partner, vi är båda mer listiga/silent killer-typen, vi skulle kunna förvandla hela ön till en stor dödsfälla och se på när våra motståndare försöker navigera sig igenom labyrinten av fallgropar och snubbeltråd som utlöser spjutregn. Som motståndare skulle jag nog vilja möta Lynott och purjo, de båda verkar vara mer impulsiva och kastar sig huvudstupa in i strid.. Intressant dynamik!

Planen fungerar som tänkt.

 

Mission 1: Få Whore att tro att man är impulsiv och spela på hans svagheter.

Mission 2: FATALITY!

 

 

Hehe, skämt åsido så tror jag nog att jag skulle vara ganska impulsiv, handlar oftast innan jag tänker, men skulle nog jobba på en hård defensiv men fällor etc. som du beskriver att du och Drakhonan skulle göra. Men jag skulle nog dö av någon fälla ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Planen fungerar som tänkt.

 

Mission 1: Få Whore att tro att man är impulsiv och spela på hans svagheter.

Mission 2: FATALITY!

Hehe, skämt åsido så tror jag nog att jag skulle vara ganska impulsiv, handlar oftast innan jag tänker, men skulle nog jobba på en hård defensiv men fällor etc. som du beskriver att du och Drakhonan skulle göra. Men jag skulle nog dö av någon fälla ^^

Du är inte den förste som planerar att döda mig.

 

Om du blir den förste som lyckas får vi däremot se.

 

:rambo:

 

Nej men det är ungefär så jag har uppfattat dig, någon som reflekterar över om det var bra eller dåligt först efter när skiten brakat loss.

 

Draghon och jag är däremot masters of stealth, det måste vara en extraordinärt konstruerad och sofistikerad fälla om någon av oss skulle luras in i den. :D

 

Ställ den frågan i min frågetråd så ska du få ett intressant svar.
Vad gjorde du för något?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Planen fungerar som tänkt.

 

Mission 1: Få Whore att tro att man är impulsiv och spela på hans svagheter.

Mission 2: FATALITY!

Hehe, skämt åsido så tror jag nog att jag skulle vara ganska impulsiv, handlar oftast innan jag tänker, men skulle nog jobba på en hård defensiv men fällor etc. som du beskriver att du och Drakhonan skulle göra. Men jag skulle nog dö av någon fälla ^^

Vi hade krossat de ! Eller kanske inte..

Känns som om att jag bara hade sprungit rätt in i djungeln för att få leta upp någon/något att banka skiten ur..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...