Hoppa till innehåll

Sommarlov


MentalogisT
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har vart fri från skolan i en månad redan och denna sommarn ser ut att bli en bra en. Istället för att bara sitta vid datorn har jag tränat och umgåtts med folk och hittat på saker flera gånger i veckan. Förut när jag inte hade något för mig så brukade jag sätta mig vid datorn men denna sommarn så kan jag gå till Occupy Göteborg när jag inte har något annat planerat och genom det har jag träffat massa trevligt folk och fått ännu mer saker planerade. Jag har till och med haft så mycket för mig att jag inte haft tid att mata ankor!

 

Jag hoppas ni andra ungar på forumet också inser att datorn bara är slöseri med tid och den ska ni vända er till om ni verkligen inte har något annat att göra. Gå ut och hitta på något! Om ni inte kan komma på saker att göra utanför datorn har ni problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Döma fotboll, spela fotboll, dra till Gothia, spela en massa gitarr, hänga med kompisar, och även börja träna mer än bara med fotbollslaget. Har börjat använda mitt gymkort ordentligt nu när jag har tid, har ändå inget bättre för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...