WASD Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 (redigerat) Här är min värdersida. http://wasd.dusthillguy.se/ Den är på engelska för att också välkomna internationella besökare. Redigerat 1 September 2013 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Stilren, hade gärna sett en annan bakgrund :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 (redigerat) Stilren, hade gärna sett en annan bakgrund :)Hade svårt att komma på något bra så det fick bli HTML-färgen "skyblue" som lät passande. Men det blev inte så snyggt håller jag med om. Edit: Ändrade till "lightskyblue" som ser lite bättre ut. Redigerat 7 Juli 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Ser bra ut, bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 (redigerat) Snygg och stilren sida, men passa dig om den inte stämmer! ;) Redigerat 7 Juli 2012 av Fjeddo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Hur precis är den? Handlar det om städer och områden runt staden eller är det mer kommuner osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Hur precis är den? Handlar det om städer och områden runt staden eller är det mer kommuner osv?Precis där du bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Ser fint ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Ser rätt så simpelt ut, men vore bättre om man bara skrev in vilken ort man vill ha väder i, istället för att det ska upptäcka automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Ser rätt så simpelt ut, men vore bättre om man bara skrev in vilken ort man vill ha väder i, istället för att det ska upptäcka automatiskt.Jag tycker det är mycket mer praktiskt såhär. Det sparar tid åt användaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Jag tycker det är mycket mer praktiskt såhär. Det sparar tid åt användaren.Om man vill veta i någon annan ort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Om man vill veta i någon annan ort då?Den stämmer överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.