naabiz Skrivet 10 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Jag tror jag fnissar ihjäl mig seriöst! :D Flyttar dock på tråden till lekforumet. :PDå vet vi att Draghon skrattar då säkert hundratals dör, Och vadå flyttar till lekforumet Det är ju dock i allmänt och ingen lek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 hahahaha :D btw det är 11 augusti idag så vi får se om något händer :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Ja, om det händer så finns dom, om det inte händer så är allting BS. (vilket jag tror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Om jag var en sån här organisation tror jag att det är precis så här jag skulle göra. Sprida falska rykten, sätta upp datum för händelser utan att göra någonting, så att samhället avvisar en som "BS". Det vore ju perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 11 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2012 Också tänkt det, men alltså fan nej... Jag tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Det sorgliga är ju att det verkar fixa fler som tror på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Asså detta illuminati är chock läskigt bre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2012 Hur menar du?Jag menar att även om man tänker sig att allt detta förutsägande ska få folk att sluta tro på dem så verkar det fixa dem fler "anhängare" (fel ord i sammanhanget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 18 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Ok,det måste vara sant kolla det här,kan inte vara ett sammanträffande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.