Hoppa till innehåll

Tips På Mat


WASD
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan du snälla komma med något eget istället för att bara klaga och leta fel i allt som andra skriver?

 

Du tillför absolut ingenting just nu.

Jag tillför dock kritik och säger att man kan visst dricka te om man så behagar innan man snussar kudde! Sluta vara barnslig Mumutio, du kan dock bättre. :angry:

 

Kan du oxå sluta klaga på mig för att jag klagar, det tillför ingenting kanske bara att jag slutar klagar kanske :angry:

Redigerat av Guggo37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag tillför dock kritik och säger att man kan visst dricka te om man så behagar innan man snussar kudde! Sluta vara barnslig Mumutio, du kan dock bättre. :angry:

 

Kan du oxå sluta klaga på mig för att jag klagar, det tillför ingenting kanske bara att jag slutar klagar kanske :angry:

Det dem försöker tillföra är att det inte är optimalt att dricka te innan läggdags, om du inte har ett sinne för näringslära, ge dig inte in på det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag brukar bara äta mackor/yoghurt/banan för att det går snabbt och enkelt att göra och så. Har ni tips på annat som faller inom denna kategori? Jag vill ha mer variation.

jag är precis som du. har lite svårt att hitta på vad jag ska laga för mat. och det är ju ingen nyttig med bara mackor och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är lite annorlunda, jag äter margarin till kvällsmat.

 

 

va????? seriöst? bara margarin???

 

 

 

du är faktiskt annorlunda. :) men jag äter bara sallad också ibland.

 

Olika typer av sallader?, bara släng i lite grönt och kassler, ölkorv. köttbullar kyckling..mm

låter nyttigt och gott. och håller med dig helt och hållet.

 

 

det bästa är väl att man planerar i förväg och skriver ned vad man vill äta under veckan. det har jag gjort under de senaste veckorna. och det hjälper. jag skriver det på kalendern. och då är det lättare att komma ihåg också.

Redigerat av fuskmus
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv kan jag öppna en burk tonfisk i vatten, eller en burk makrill i tomatsås.

Sen är det 2 knäckebrödsskivor, en frukt och ett glas mjölk.

 

Krävs dock att du repeterar din kvällstandsborstning ett antal gånger i fall att du

äter fisk ;)

Det där är exakt vad jag ofta äter till kvällsmat. :P

 

Kör du också oftast knäckebrödet utan smör?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...