Proccito Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Inte mat men te :D(sitter med en kopp "forest fruit" te ^^)Skulle inte rekommendera det för att man blir pigg av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Skulle inte rekommendera det för att man blir pigg av det.Pigg av te? Det var det värsta jag har hört. Dock blir man inte pigg av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Pigg av te? Det var det värsta jag har hört. Dock blir man inte pigg av det.Jag blir pigg av det iallafall.Inte med en gång, men efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Det är ju koffein i te så... Min go to kvällsmat är kokta ägg, i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Pizza! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Det är inte jättemycket koffein i te men visst om man är känslig för det så är det inte rekommenderat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Det är ju koffein i te så... Min go to kvällsmat är kokta ägg, i alla fall!Dock tror jag inte det är koffein i te. Man får äggsmak av ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Koffein#Som_e...nen_i_livsmedel Och ja det är väl tur. Det hade varit väldigt konstigt om äggen smakade rädisor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Koffein#Som_e...nen_i_livsmedel Och ja det är väl tur. Det hade varit väldigt konstigt om äggen smakade rädisor.Den där länken nämner bara grönt te, och inte alla andra färger det finns på olika tesmaker. FAIL!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Den där länken nämner bara grönt te, och inte alla andra färger det finns på olika tesmaker. FAIL!!!!!!!!Även svart te nämns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Även svart te nämns.Även svart! Men inte ROSA LILA ELLER RÖD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Även svart! Men inte ROSA LILA ELLER RÖD!Kan du snälla komma med något eget istället för att bara klaga och leta fel i allt som andra skriver? Du tillför absolut ingenting just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.