Hoppa till innehåll

Technic Samt Tekkit Tråden

Lynott

Rekommendera inlägg

Byggt fler solpaneler idag (10 st), så nu går jag ordentligt med plus i EU och har snart fyllt en MFE. Sen har jag byggt en Tunnel Bore och börjar gräva ut tunnlar under min by som ska utgöra mitt framtida automatiserade transportsystem. Sen passade jag även på att använda lite av mina överflödiga Dark matter och göra dark matter tools.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv funderar jag på en solpanels fabrik, funtar bara på om jag ska använda EE eller UU, EE känns för lätt, men UU känns för svårt :P

Hur äre med tunnel bores, samlar dom upp det dom gräver eller slänger dom allt på marken?

Håller själv på med en solpanelsbutik, behöver bara konfigurera filterna och fixa timers.

post-82336-1348421476_thumb.png

Redigerat av Loopen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ser skumt ut, hänger det i luften?

Själv funderar jag på en solpanels fabrik, funtar bara på om jag ska använda EE eller UU, EE känns för lätt, men UU känns för svårt :P

Hur äre med tunnel bores, samlar dom upp det dom gräver eller slänger dom allt på marken?

Man hakar bara på en chest cart med en crowbar så plockar de upp sakerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok jag har byggt lite mer som jag tänkte dela med mig av. Har gjort en "sky forge" (bokstavligen) där jag tänker crafta EE-ringar:

Sen har jag som jag sa tidigare börjat göra tunnlar med tunnel bore för att kunna transportera ström, redstone signaler och materiel genom staden. Så jag har fixat till en av ingångarna till dessa. Det låter tjatigt men det kan inte sägas för ofta för det är så fantastiskt: Älska Microblocks!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som är bra på Buildcraft? Det har kommit en hel del nya saker som nya pipes som kan transportera redstone signaler också och typ assebly tables, blueprint library eller nått och lasers som jag inte fattade vad de gjorde.

@ loopen: Ah, jag ser att mitt hus är intakt. :D Tack så mycket för att ni har respekterat det. Då kanske jag ska titta förbi någon gång. :D

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det någon som är bra på Buildcraft? Det har kommit en hel del nya saker som nya pipes som kan transportera redstone signaler också och typ assebly tables, blueprint library eller nått och lasers som jag inte fattade vad de gjorde.

@ loopen: Ah, jag ser att mitt hus är intakt. :D Tack så mycket för att ni har respekterat det. Då kanske jag ska titta förbi någon gång. :D

Hah, du ska se din condenser :D .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...