admin Skrivet 30 Maj 2013 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2013 Offtopic, Chalmers... civing. IT/Interaction Design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Nattpass idag, då krävs det dryck så man orkar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
V0LFI Skrivet 26 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2013 Är coca cola Vanilla godast serverad: Extremt kallKylskåp kallLjumen? Har testat ljumen.. då var det inte god.. När skall den drickas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 så kall som möjligt så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 Jag skulle säga Kylskåpskall (+5c). Då får man fram smaken mer än om den är extremt kall. Ljumen/varm så är den inte så god enligt mig. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 Vad gäller coca cola vanilla så är jag den enda i min familj som gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 Vad gäller coca cola vanilla så är jag den enda i min familj som gillar den Om den kom från USA gjord där. Skulle hela din familj älska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 27 Juni 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2013 tror jag säkert men själv köper jag den i butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Nu har jag hittat den Svenska i 2 butiker i Göteborg, sakta men säkert så byggs utbudet upp. ICA svarade när jag kontaktade de nyligen att den borde börja komma ut i deras butiker under hösten. Tydligen finns den inte för att ICA bråkade med Coca-Cola i våras och det renderade i att ICA vägrade ta in Coca-Colas nyheter, men i höst sker nya förhandlningar och då tror ICA att den kommer att ingå i sortimentet. Stora minuspoäng till ICA... Man vinner inget på att inte ta in eftertraktade varor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 19 September 2013 Rapport Dela Skrivet 19 September 2013 Har Vanilla i båda mataffärerna där jag bor ( finns bara 2 utom turkäffarn ). Den är gudomligt godare kall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 Jag tycker det är kul att det finns en tråd om Coca cola i den här delen. Lite oväntant men helt okej. Själv dricker jag gärna den vanliga colan men om man skulle behöva groggvirke så tror jag faktiskt att vanilj skulle gå hem bättre än den vanliga colan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2013 Rapport Dela Skrivet 20 September 2013 Jag har testat den både ljummen och kall, men jag tyckte inte att det var någon höjdare.Så det får bli den vanliga om jag dricker cola. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.