Horizon Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Mina kära vänner har återigen lyckats göra fuska.se till en bättre plats. 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Kan man göra kullerbyttor i denna skriveri-ruta? Admin har du haft semester eller är det måndag varje dag? Eller möjligtvis inte slut på kaffe? Undrar om man kan göra lagg i bugget. Glöm inte att hålla musen över min text admiin Redigerat 9 Augusti 2013 av Epixa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Du har slagit bara inaktiverat rulla admin, men du har inte löst buggen. Redigerat 9 Augusti 2013 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Du har slagit bara inaktiverat rulla admin, men du har inte löst buggen.Jodå för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare. [rulla=right]R.I.P. [/rulla] Redigerat 9 Augusti 2013 av Dave37 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 (redigerat) Jag vet inte vad han har gjort eftersom jag är helt värdelös på sånt här. Men han har gjort något så att bb-läckaget bryts i signaturen och den går inte längre att återskapa. Inlägg som redan rullar, rullar vidare. [rulla=right]R.I.P. [/rulla]Märkte det eftersom min signatur är trasig. Tro mig jag har ofta fel. [color=rgb(51,51,51);font-family:'lucida grande', tahoma, verdana, arial, sans-serif;font-size:13px;](눈‸눈)[/color] Att ta bort funktioner bara för att det helt plötsligt uppstår bugg. Det är irriterande. Redigerat 9 Augusti 2013 av Epixa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Alltså det är ju klart att man tar bort eller inaktiverar en funktion om det är möjligt att fucka upp hela sidan med den. Men man bör ju fixa problemet sen. Trots allt, [rulla] har jag användning av då och då, den tillför en kul effekt och bb-kod är kul att skojja och grejja med i GF. Men samtidigt, jag kan överleva utan [rulla] ett tag om admin tar tag i FM/FR-systemet samt gruppforumen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2013 Men samtidigt, jag kan överleva utan [rulla] ett tag om admin tar tag i FM/FR-systemet samt gruppforumen.Ni har inte direkt gjort arbetet snabbare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 Skönt att buggen är fixad! 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 (redigerat) Ni har inte direkt gjort arbetet snabbare... efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader. Redigerat 10 Augusti 2013 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 efter att jag upptäckte buggen och sa till andra vad som hänt (utan att jag då visste hur den funkade) så var det bara en tidsfråga innan någon annan hade gjort likadant. Horizon försökte och Loopen gjorde liknande strax efter mig och WASD. Jag och WASD la ner en halvtimma med att lista ut buggen och testa den för alla bb-koder på sidan. Om admin så önskar kan jag förklara hur den fungerar och vilka bb-koder som läcker. Som jag ser det har vi absolut hjälpt admin, nu blev ju buggen åtgärdad på bara några timmar, om än inte löst. Annars hade den kunnat snurra runt på sidan i månader.Menade inte att det ni gjorde inte var bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 10 Augusti 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2013 (redigerat) Det finns dock fortfarande ingen storleksbegränsning på text. : ) Redigerat 12 Augusti 2013 av admin §3.10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg