Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Varit sjuk senaste 2 veckorna så inte hänt mycket sen dess dessvärre. Nu börjar sig tentaveckan närma sig också. Hursomhelst så hoppas jag få ordning på FuskaMynt-systemet till slutet av månaden, dvs kommer lägga en vecka på det efter tentan. Angående stor text så finns en regel §3.10 som funnits bra länge. I fall med stor text så medför den direkt varning då det enbart handlar om sabotage. Skulle gissa på att jag inte kommer att lägga tid på att koda om forumet för just "stor text" då det innebär att man sedan blir fast i forumet och inte kan uppgradera det lika enkelt efterhand till nya versioner som kan innehålla mycket skoj.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varit sjuk senaste 2 veckorna så inte hänt mycket sen dess dessvärre. Nu börjar sig tentaveckan närma sig också. Hursomhelst så hoppas jag få ordning på FuskaMynt-systemet till slutet av månaden, dvs kommer lägga en vecka på det efter tentan. Angående stor text så finns en regel §3.10 som funnits bra länge. I fall med stor text så medför den direkt varning då det enbart handlar om sabotage. Skulle gissa på att jag inte kommer att lägga tid på att koda om forumet för just "stor text" då det innebär att man sedan blir fast i forumet och inte kan uppgradera det lika enkelt efterhand till nya versioner som kan innehålla mycket skoj.

Kommer du räkna med alla fuskamynt man hade innan uppdateringen kom, eller kommer vi alla få börja om på noll igen?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker att varningssystemet borde ses över ordentligt. Varningar borde förfalla med tiden, typ 1 per år eller halvår. Och permanent avstängning borde inte finnas om det inte rör sig om ett uppenbart troll/spammare. Som Guggo så vist sa för många år sen, "Egentligen suger hela varningssystemet. Är man bara medlem tillräckligt länge blir man för eller senare avstängd." Och jag är "nära" på att bli avstängd för andra gången. xD Så hemsk tycker jag inte jag är för forumet. Dessutom har jag bara fått 7 varningar totalt vilket inte stämmer överens med min varningsnivå på 4 "varningspoäng".

Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att varningssystemet borde ses över ordentligt. Varningar borde förfalla med tiden, typ 1 per år eller halvår. Och permanent avstängning borde inte finnas om det inte rör sig om ett uppenbart troll/spammare. Som Guggo så vist sa för många år sen, "Egentligen suger hela varningssystemet. Är man bara medlem tillräckligt länge blir man för eller senare avstängd." Och jag är "nära" på att bli avstängd för andra gången. xD Så hemsk tycker jag inte jag är för forumet. Dessutom har jag bara fått 7 varningar totalt vilket inte stämmer överens med min varningsnivå på 4 "varningspoäng".

 

 

Eller så försöker du hålla dig borta med att få några varningar överhuvud taget :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varningssystemet kommer att göras om och precis som önskas så kommer varningar att förfalla i framtiden. Dock ligger detta längre ner just nu på prio-listan och kommer dröja framemot oktober troligen.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så försöker du hålla dig borta med att få några varningar överhuvud taget

Det är inte så lätt alltid. Några av mina varningar är från när jag fulat mig och halv-spammat back in the days när jag var ny. Men andra varningar jag fått är för FM jag tydligen har fuskat till mig som jag aldrig har fått. För att bryta mot lagar som inte finns, att vara med i ett dataintrång som jag inte har varit med i samt brutit mot regler som uppkommer 15 minuter efter att jag blivit varnad för dem, t.ex. att det är förbjudet att sammankoppla folks dubbelanvändare publikt (gjorde det i ett gruppforum, vettefan hur publikt det är). Så har jag det.
  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...