Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

 

Musten, kan du testa med någon mer och se om din tidigare buggar ut sig? Verkar som sagt mycket underligt, men skall försöka undersöka det.

Det verkar bara hända när jag gör en "gammal" quiz, och det verkar endast påverka den senast (av mig) gjorda quizen.

Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har vi ens någon aktiv moderering nuförtiden?

Tycker jag rapporterar massor av inlägg, men inget händer.

 

Eftersom forumet inte är så brett på användare så tror jag inte att man bannar de som oftast är här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har vi ens någon aktiv moderering nuförtiden?

Tycker jag rapporterar massor av inlägg, men inget händer.

 

Fanns en anmälning nu och den är hanterad, vet att de fanns 3-4 i morse och de hanterades då. Hanteringentiden ligger på ca 12h f.n. beroende på när anmälningen sker. Återgärderna vid hanteringen varierar mellan tillsägelse/varning/ingen åtgärd/ raderadat inlägg etc, dvs i de flesta fallen "osynliga" åtgärder för dig som anmäler.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en länge begrubblad förfrågan som berör Er aktuella tendens att vara lokaliserad vid den hamnpir som är belägen runtikring området Eriksberg. Min fråga är således, hur alldagligt är det att Ni befinner Er vid denna plats och utför bearbetning av forumets rådande funktionsduglighet?

 

Min gode kumpan Dave37 i följeslag av mitt lättsamma jag färdades en solig dag utmed den lokalitet som ovan nämnts, men Er närvaro fanns dessvärre ej att beskåda.

 

Det ligger i mitt största intresse att Ni, hövlig administratör på Fuska.se och högt gedigen karl, så snart möjligheten uppstår, tar en oansenlig bit av Er dyrbara tid och utfärdar ett stilenligt svar på denna länge kontemplerade fundering.

 

Det ligger i min yttersta tacksamhet att ni tog Er högfärdiga tid att recitera och, vid tillfället då tiden är kommen, besvara denna passabla skrivelse.

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har befunnit mig i Portugal senaste tiden, detta då det är semestertider och jag likades knipa en billig resa ;) Men snart lär jag vara tillbaka på vanlig plats. Bryggan lämpar sig dock enbart för vissa uppgifter som mestandels innefattar support-ärenden. Så beroende på vad som gäller för dagen samt väder så väljs plats på dag/timbasis.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu går ni väl allt offtopic va?

 

Jag tycker det är ganska rörigt att folk byter användarnamn och sen vet man inte vilka de är.

Säger han som bytte användarnamn för en månad sen. *host* dubbelmoral *host*
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det verkar bara hända när jag gör en "gammal" quiz, och det verkar endast påverka den senast (av mig) gjorda quizen.

Felet skall nu vara åtgärdat.

 

Offtopic: Finns även en ny frågasport, Fuskas Historia, prova gärna och gör den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå in på nåns profil så finns en tydlig "Visningsnamnhistorik"-knapp till höger.

Tackar herr WASD. Detta börjar gå mig på nerverna, jag är så seg när det gäller fuska's funktioner.. 

 

Jag har aldrig koll. WASD har mycket mer koll på allt än mig. Jag har fel för det mesta.

 

 

Ankor.

Redigerat av Epixa
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...