Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden

admin

Rekommendera inlägg

En annan nyhet är även att man nu kan skriva i forumet officiella speltrådar utan att vara inloggad. Tänkte att vi testar det på försök och ser hur det fungerar. Det finns många som gärna ställer en fråga men som tyvärr inte alltid tycker att det är värt omständigheten med att skapa ett konto och aktivera det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har lagt till en uppmaning för de som blockerar reklamen på Fuska.se med uppmaningen att lägga in ett undantag på Fuska.se.

Sidan blir ju tyvärr inte billigare att driva och det tycks som allt fler blockerar reklam och jag kan hålla med om att på vissa sidor så är det mer eller mindre nödvändigt då det spårat ut med hur många annonser det är samt att vissa är störande och hänger med när man scrollar etc. Jag har dock aktivt valt bort sådana annonser och försökt hålla sidan till enklare annonser och mindre störande.

Sedan så har vi på Fuska en liten andel annonser där vi faktiskt vår betalt bara de visas. De flesta annonser betalar dock per klick eller om man köper något på sidan man besöker.

Så vore tacksam om ni som blockerar reklamen kunde överväga att lägga in på Fuska.se på undantagslistan, förhoppningsvis så finner ni inte det allt för störande och vem vet, ni kanske hittar något ni gillar i en annons. För ett tag sedan så hade vi faktiskt en annons från Coca-Cola där de delade ut gratis Coke Zero :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får väll skrapa triss-lotter eller panta burkar.

Pantbukar är bara bra om man har många. 1 års sparande kan ge ungefär 400kr (ganska exakt 400kr (erfarenheter)) men det är inget som är direkt värt. Men ölen var god.

Jag kan ta bort mitt Adblock från fuska, men jag vet inte hur man gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kör Adblocker Plus, klicka på den röda ikonen där det står ABP. Därefter ser du att det står "Aktiverat på denna webbplats", klicka på den texten.

Bläddra en sida på Fuska.se eller ladda om den och nu bör annonserna visas. Tack för att du hjälper sidan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kör Adblocker Plus, klicka på den röda ikonen där det står ABP. Därefter ser du att det står "Aktiverat på denna webbplats", klicka på den texten.

Bläddra en sida på Fuska.se eller ladda om den och nu bör annonserna visas. Tack för att du hjälper sidan!

Sådär! Nu har jag reklam, och det var mindre än var det var förr, så jag lär klara mig.

• Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad menas med användaren "Gäst_Guest_*" är det någon sorts bot eller är de du admin som skriver med dig själv? jag förstår inte, om du skulle ha gästmedlemmar eller vad man ska kalla det varför inte låta de ha olika namn för? Såvitt jag vet så går det inte heller att skriva som gäst (oregistrerad). Alltså betyder detdär att de antingen är du som skriver med dig själv admin eller någon form av bot, som du har lagt till för att locka fler träffar från google.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är gästanvändare. Går man in via huvudsidan så finns "spelchatt" under alla spel, detta är i forumet de officiella speltrådarna. Så skriver man i "spelchatten" så skapas en ny tråd i forumet om det inte redan finns. För att skriva i spelchatten så behövs ingen inloggning för närvarande, dock har det nackdelen att man blir gäst_guest.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är gästanvändare. Går man in via huvudsidan så finns "spelchatt" under alla spel, detta är i forumet de officiella speltrådarna. Så skriver man i "spelchatten" så skapas en ny tråd i forumet om det inte redan finns. För att skriva i spelchatten så behövs ingen inloggning för närvarande, dock har det nackdelen att man blir gäst_guest.

helt otroligt att du undkommit botar och idioter som spammar och bryter mot diverse lagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Håller koll på det och fått rensa bort 3 inlägg hittills men vi får väl se hur det utvecklar sig. Det positiva är iaf att ett par personer har skrivit frågor samt hjälpt på den korta tiden som det varit tillåtet för gäster att skriva, personer som troligtvis inte hade skrivit annars.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...