WASD Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Ja jag tyckte detta var spännande men så sitter Mezox med alla svaren gömda verkar det som... Precis som det här när jag kom på att använda binära talsystemet för de som skulle dricka drickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Redigerar bort det i hopp om att ni glömmer vad som stod då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 April 2013 Rapport Dela Skrivet 2 April 2013 Redigerar bort det i hopp om att ni glömmer vad som stod då Ja jag ska nu supa mig redlös och banka huvudet mot en väg i en halvtimma så att jag säkert förtränger det. Fy på dig Mezox och din obotliga, gränslösa intelligens! :P Jag ska ta tag i detta så fort jag är klar med mina omtentor på fre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 April 2013 Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Jag minns minsann exakt vad inlägget var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 3 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2013 Gör som Dave förslog då ^^ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 April 2013 Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Även fast jag bara förstår ytterst lite så verkar det här intressant haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 April 2013 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2013 Jo klart det e intressant :D Har vi några slutsatser gott folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.