Baranoi Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Namn kan ju komma till på olika sätt, att jag heter Baranoi istället för brantono (som jag gjorde förut) är att när jag och en kompis skulle köra Simcity skulle borgmästaren heta Brantono, min kompis skulle skriva det snabbt och då blev det Baranoi. Hur har ni fått era namn? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Från One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Jag kan säga hur jag fick alla mina namn, här på fuska.se :) Kanji-Thoridahs= Kanji=en japansk sorts tecken.(Även en sak jag brukar säga på stan) Thoridahs= En sak som Protoss säger i Starcraft. Kanji + Thoridahs=Kanji-Thoridahs. Accursed= Den förbannade(Nästan synonym till "the damned" B) ) Jag föreslog detta till K3ng4, men han ville inte ha det... Kanji= Ville ändra namn igen... Ville gå tillbaka till mitt första men slopade -thoridahs. Jag kanske ska byta till Thoridahs någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Lite namn: Bulbasaur:Pokèmon var mit intresse då. Biggoron sword:Så småningom så började jag spela Zelda Oot och Biggoron Sword tyckte jag var bra. Master_Link:Jag började bli en riktig Zelda nörd så jag tyckte jag skulle bevisa det. Redigerat 23 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 jonash = Jonas Höglund... :P (Ja, jag heter så) Cyndaquil = Pokémon Bumble = Bumblebee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 först hette jag gta 3 och det fick jag självklart från det spelet för jag tyckte om det jätte myck(gör det fortvarande), efter det hette jag Auto, och det fick jag från att jag gillar bilar! :) Ruffy hette Silver Star innan men han bytte och jag fick heta det!jag gillade det namnet! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Bara för du heter Silver Sar tror några av mina kompisar att jag har 2 profiler ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Min brorsa hette Orson när inte jag va medlem i forum fuska.se men sen sa han att han tyckte att jag skulle bli medlem då blev jag det och nu heter jag Orson jr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 0013=Jag tycker 0014 är cool men man kan inte ha samma namn så det blev 0013 för 13 e mitt tur nummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Om jag skulle heta något med 00, så skulle jag heta 0017´, för att mitt turnummer är 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 Då skulle jag heta 0027 för det är mitt turnummer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 0014 här :P Mitt turnummer.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.