Dave37 Skrivet 14 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2015 Din tävling fungerar inte. Man kan inte svara på sms man fått eftersom man inte vet vem som skickat dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 15 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2015 Dave37:När du öppnar meddelandet så finns en svarslänk man kan trycka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2015 Dave37: När du öppnar meddelandet så finns en svarslänk man kan trycka på.Ja och när man trycker på den så kommer man till exakt samma formulär som när man ska skicka något men man kan ju inte ange något nummer för det vet man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2015 Ja och när man trycker på den så kommer man till exakt samma formulär som när man ska skicka något men man kan ju inte ange något nummer för det vet man inte.Nu borde det fungera bättre! Av någon anledning så skickades man till fel formulär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2015 Om man vill byta sida i en tråd måste man scrolla längst ner. Jag har fått för mig att det är det standard att forum har en trådsidväljare i toppen också, över nuvarande sidans första inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2015 Om man vill byta sida i en tråd måste man scrolla längst ner. Jag har fått för mig att det är det standard att forum har en trådsidväljare i toppen också, över nuvarande sidans första inlägg.Jag har också klagat på det tidigare. Fortfarande ett problem enligt mig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2015 Står på en lång lista, ska se om jag kan korta ner den med detta lite senare idag. Fuska har fått en liten update med så den är snabbare i mobilen. Annonsen längst upp är bland annat skrotad tillsvidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2015 Då har 2 nya ordlistor dykt upp på sidan för korsord och spelet ordjakten. En del mindre buggar har även fixats under dagen lite här och där. Sedan har även sidbläddringen i forumet på desktop/surfplatta kommit tillbaka ovanför "trådarna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2015 Nu borde det fungera bättre! Av någon anledning så skickades man till fel formulär.Hur gick det med tävlingen, var det någon som vann eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2015 4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta. Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2015 (redigerat) 4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta. Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar.Var man tvungen att få minst ett svar för att delta i tävlingen? Redigerat 22 Augusti 2015 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2015 Om man läser en låst tråd står det "Logga in för att kunna skriva inlägg".Jag var inne i en tråd så dök en notifikation upp med "nya inlägg, klicka för att uppdatera". När jag klickade så kom en progressbar som försvann efter en sekund och inga nya inlägg dök upp. Notifikationen stod kvar och man kunde trycka flera gånger utan att den lyckades ladda något. När jag tryckte F5 och sidan laddades om fullt så fanns det nya inlägget där.Om man skriver två inlägg på rad så slås dem visst ihop.test Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.