Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden För Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Ja och när man trycker på den så kommer man till exakt samma formulär som när man ska skicka något men man kan ju inte ange något nummer för det vet man inte.

Nu borde det fungera bättre! Av någon anledning så skickades man till fel formulär.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man vill byta sida i en tråd måste man scrolla längst ner. Jag har fått för mig att det är det standard att forum har en trådsidväljare i toppen också, över nuvarande sidans första inlägg.

Jag har också klagat på det tidigare. Fortfarande ett problem enligt mig. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta.

 

Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4 deltagare så gränsen på minst 25 tävlande uppnåddes aldrig. Blir ny tävling längre fram, får bara hitta på någon lättare variant så det blir enklare att delta.

 

Edit: Du låg 2:a. 1:an hade väldigt många fler svar.

Var man tvungen att få minst ett svar för att delta i tävlingen? Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om man läser en låst tråd står det "Logga in för att kunna skriva inlägg".


Jag var inne i en tråd så dök en notifikation upp med "nya inlägg, klicka för att uppdatera". När jag klickade så kom en progressbar som försvann efter en sekund och inga nya inlägg dök upp. Notifikationen stod kvar och man kunde trycka flera gånger utan att den lyckades ladda något. När jag tryckte F5 och sidan laddades om fullt så fanns det nya inlägget där.


Om man skriver två inlägg på rad så slås dem visst ihop.


test

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...