Hoppa till innehåll

Feedback-Tråden För Nya Fuska


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Funktionen finns visserligen kvar, dock visas den ej dubbelt längre. Får se om något kan göras åt det. Som det var innan så tog den upp mycket plats där uppe vilket gjorde att man fick scrolla mycket vilket inte var optimalt.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

En hel del prestandaförbättringar har gjorts under gårdagen och nu bör sidan vara snabbare än innan, framförallt på huvudsidan, dvs ej forumet.

 

Dagarna som kommer så ligger fokus på huvudsidan och att fixa till smådetaljer framförallt. Annars så Gratis SMS avstängt under helgen för lite teknisk ombyggnad.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En hel del prestandaförbättringar har gjorts under gårdagen och nu bör sidan vara snabbare än innan, framförallt på huvudsidan

Snart är nog sidan så snabb att den laddar innan man har gått in på den. Bra jobbat admin! :cool:

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Funnits en bugg så multi-citat m.m. inte fungerat som det skulle under helgen. Men detta är nu åtgärdat :)

Det går inte att byta profilbild, och pop-up notiser för nya "gilla" markeringar försvinner inte automatiskt, då jag måste radera dem manuellt.

Detta har jag uppmärksammat det senaste dygnet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Notiserna skall nu försvinna genom att man öppnar notis-menyn när man är inne i forumet.

 

Byta profilbild är det något problem med fortfarande, dock så går det att byta genom att ange en URL till bilden man vill ha. Det är alltså enbart när man laddar upp en bild direkt från datorn som det krånglar av någon anledning. Ska undersöka det återigen när jag får tid.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I sommar runt månadsskiftet juli/augusti så är det dags för årets sommaruppdatering. En del saker är planerade men i skrivande stund så håller jag dessa för mig själv.

 

Förhoppningsvis så kommer det även finnas tid för ett eller annat förslag. Så har ni några ideér så framför de gärna nu :)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Arbetet går framåt med sommaruppdateringen och den ligger rätt så i fas för en gång skull. Fokus ligger på att folk ska få upp ögonen för forumet men även på en del designförändringar och mobilanpassningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så där! Då är det det mesta på plats och planerad lansering av nästa generations Fuska närmar sig.

 

Planen är att stänga ner forumet lite efter midnatt och därefter påbörja jobbet att få upp nya versionen. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...