admin Skrivet 23 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2015 Var man tvungen att få minst ett svar för att delta i tävlingen?Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesper93 Skrivet 23 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2015 (redigerat) Vad har hänt med alla moderatorer? Vad jag vet så är det bara du som är mest inne av dom :P Redigerat 23 Augusti 2015 av Jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2015 Vad har hänt med alla moderatorer? Vad jag vet så är det bara du som är mest inne av dom :P Har inte funnits några aktiva moderatorer på år och det behövs knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2015 Kort och gott, det behövs inte då aktivitet sjunkit samt möjligheterna att hantera olika fall blivit så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2015 Ikväll skall Fuskaservern ut på äventyr och flytta till en ny serverhall i Stockholm. Flytten genomförs 22.30-24.00 så räkna med att det blir ett avbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2015 http://fuska.se/forum/statuses/all/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 31 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2015 http://fuska.se/forum/statuses/all/ Fixat! Gillar du inte hemliga uppdateringar? :D 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Januari 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2016 Varit en liten driftstörning under kvällen men nu skall den vara över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Maj 2016 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2016 Under natten så har Fuska fått en serveruppdatering! Märker ni några buggar så skicka gärna ett privatmeddelande till mig eller mejla [email protected] :) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 September 2020 Rapport Dela Skrivet 16 September 2020 Jag har svårt att hitta äldre inlägg på forumet, behövde vända mig till en extern sökmotor för att hitta denna tråden som jag visste fanns. Det verkar just vara i feedback-forumet. Om jag går in på "Ämnen" på min profil så finns inget där, men jag vill minnas att jag gjort ett par sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 September 2020 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2020 Jag har svårt att hitta äldre inlägg på forumet, behövde vända mig till en extern sökmotor för att hitta denna tråden som jag visste fanns. Det verkar just vara i feedback-forumet. Om jag går in på "Ämnen" på min profil så finns inget där, men jag vill minnas att jag gjort ett par sådana. Hmm lurigt, tanken är att Fuska ska få en update till slutet av nästa månad. Så förhoppningsvis blir det åtgärdat då :) Några buggfixar eller felsökning kommer därmed inte göras på gamla "Fuska". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 September 2020 Rapport Dela Skrivet 30 September 2020 Hmm lurigt, tanken är att Fuska ska få en update till slutet av nästa månad. Så förhoppningsvis blir det åtgärdat då :) Några buggfixar eller felsökning kommer därmed inte göras på gamla "Fuska".Jag vet nämligen att jag gjorde en tråd med yttranden gällande nedläggningen av FuskaMynt strax efter pressmeddelandet gick ut, men lyckas nu inte alls hitta den tråden. Den hade fått något svar men inte av dig tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.