Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Manga Master @ 05/06-2004 22:55:22) jag fick min varning bara för att jag frågade om någon gillade ett visst rockband. Utan förvarning!! :angry: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=14168&st=0 Den är bra att kunna om du håller allt det så kommer du inte att få fler varningar! läs igenom allt noga! ja, den sidan e bra som b gjorde! :rolleyes: men jag tycker att man borde få en för varning innan man får en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Om man blir avstängd kan man bli medlem på nytt efter en begränsad tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 alla säger att de har blivit avstängda men har kommit tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (Silver Star @ 30/05-2004 10:03:41) Är inte det rättvist att bli avstäng då? Dom avstänger inte bara vem som helst, det är dom som inte sköter sig. ja, men man borde få komma tillbaka efter en bestämd tid! och ibland får man en varning när man inte ens förskänar det! :angry: :( Om du får en varning som du inte förtjänar, och du kan förklara varför till han/hon som gav dig varningen kan du bli av med den om du har lite tur. Jag gjorde det. Jag blev av med min varning. Det jag gjorde var en olyckshändelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 admin har även rätt att utav förvaning och motivering att kasta ut er på livstid. Inte sant admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stabil Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Kan man väl inte få? Olagligt, tänk om man betalat för lite poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Ja ni behöver ju bara kolla reglerna som ni godkände när ni blev medlemma så vet ni ju vad som gäller.. http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag undrar en sak! varför ska alla admistratörer och moderatorer gå runt och stänga av vissa ämnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag undrar en sak! varför ska alla admistratörer och moderatorer gå runt och stänga av vissa ämnen? Stänga av??? Du menar låsa, för att dom bryter mot en regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 en enda!? det är ju barockt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 en enda!? det är ju barockt det e ju inte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.