Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 är Max Payne 2 - The Fall of Max Payne bra ?? funderat på att köpa det har ja .. och hur mkt kostrar det exakt eller nästan :/ :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quakerfrog Skrivet 15 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 hallå ......... är max payne 2 bra?? värt att köpa`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Du måste ju vänta på svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jo, det är roligt men 1:an är roligare. jag vet inte hur mycket spelet kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 1:an är mycket roligare och bättre än 2:an...tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Den enda skillnaden är att det är lite bättre grafik och lite roligare. Annars är den exakt som 1an dvs. springa, hoppa, skjuta, döda och dö !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 hallå ......... är max payne 2 bra?? värt att köpa`?? Jupp det säger jag för det är för dom som gillar action och det gör jag+ min morbro köpte det för 8 kr in ukraina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 är Max Payne 2 - The Fall of Max Payne bra ?? funderat på att köpa det har ja .. och hur mkt kostrar det exakt eller nästan :/ :bah: mm, det är värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 NEPP! Köp nåt annat .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Det beror väll på hur mycket det kostar... jag skulle inte ge mer än 300 spänn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag skulle köpt det om det inte var så dyrt. Men lägg pengarna på FC(Farcry) istället du kommer inte bli besviken. (Bara du har en dator som klarar av liret) MP:2 är roligt så köp det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag skulle köpt det om det inte var så dyrt. Men lägg pengarna på FC(Farcry) istället du kommer inte bli besviken. (Bara du har en dator som klarar av liret) MP:2 är roligt så köp det du. Vet du hur man gör med fusken deedee? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.