Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag vill Joina den klubben! PM:a mig när jag är medlem! Jag har Photoshop CS men jag vill lära mig´saker på det! Kan nån lära mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag är inte heller med i något gruppforum än, och jag ville vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag vill va med! Jag håller på mycket med Photoshop och det tillhör min heder att va med i alla gruppforum :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag skulle gärna vilja vara med.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag vill jättegärna vara med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Självklart vill man vara med, dock är ju ju redan ganska duktig. Men kul att vara med i grupp, aldrig varit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Lägger du till oss eller inte? Eller behöver du poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag tror han behöver poäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 om han kommer in o säger att han behöver poäng så ger jag honom det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Kan inte han få poäng gratis på något sätt eller va det bara Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Bara Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Logiteck Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 tja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.