Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.

Rekommendera inlägg

• Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tackar Dannie för att så snällt låst upp tråden igen. Han har även rensat bort onödiga inlägg som när någon urbota trög människa skrev att jag skulle dra åt h-vete, sånt tillför ju ingenting!

Då så! Om jag ska förklara vad jag menade en gång för alla - jag stör mej inte på små stavfel men däremot så stör jag mej på s.k fjortisk språk.

Ex: Asså ja å min kompis åkt ner te stranden f*n å där så tängte vi kanske bada lit men vafan kallt i vattnet å då kom sanna vi känner henn hon e shysst å hon sa typ heii å vi heii å sen så ba så snackade vi lit å då så kom hennes farsa å han va shysst f*n trodde ja int...

SÅNT stör jag mej på! SÅNT är svårt att läsa! SÅNT hoppar jag helt enkelt över, och kanske ibland går miste om något inlägg som faktiskt är relevant fast inte på ytan.

Men jag stör mej alltså inte någotning på...

Ex: Idag så gick jag en liten promenad i skoggen...

Självklart sitter jag inte och retar mej på sånt, man kan inte stava rätt alltid. Jag vill även understryka att det aldrig har varit min mening att klanka ner på någon med dyslexi (stavas det så? :P ) eller andra stavningsproblem.

Det enda jag ville var att man kanske kan tänka lite innan man postar ett inlägg.

Anledningen att jag i början gick lite hårt åt vissa var faktiskt för att jag ville få mera uppmärksamhet till tråden, och det lyckades jag ju med...

Dragon Master: Det finns en förklaring på "Hater" några sidor tillbaka! Jo, jag har läst igenom alla regler jag hittat och detta är verkligen inte spamm! Nejdu, detta är en disskusion om varför vissa inte bryr sej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

Jag tackar Dannie för att så snällt låst upp tråden igen. Han har även rensat bort onödiga inlägg som när någon urbota trög människa skrev att jag skulle dra åt h-vete, sånt tillför ju ingenting!

Då så! Om jag ska förklara vad jag menade en gång för alla - jag stör mej inte på små stavfel men däremot så stör jag mej på s.k fjortisk språk.

Ex: Asså ja å min kompis åkt ner te stranden f*n å där så tängte vi kanske bada lit men vafan kallt i vattnet å då kom sanna vi känner henn hon e shysst å hon sa typ heii å vi heii å sen så ba så snackade vi lit å då så kom hennes farsa å han va shysst f*n trodde ja int...

SÅNT stör jag mej på! SÅNT är svårt att läsa! SÅNT hoppar jag helt enkelt över, och kanske ibland går miste om något inlägg som faktiskt är relevant fast inte på ytan.

Men jag stör mej alltså inte någotning på...

Ex: Idag så gick jag en liten promenad i skoggen...

Självklart sitter jag inte och retar mej på sånt, man kan inte stava rätt alltid. Jag vill även understryka att det aldrig har varit min mening att klanka ner på någon med dyslexi (stavas det så? :P ) eller andra stavningsproblem.

Det enda jag ville var att man kanske kan tänka lite innan man postar ett inlägg.

Anledningen att jag i början gick lite hårt åt vissa var faktiskt för att jag ville få mera uppmärksamhet till tråden, och det lyckades jag ju med...

Dragon Master: Det finns en förklaring på "Hater" några sidor tillbaka! Jo, jag har läst igenom alla regler jag hittat och detta är verkligen inte spamm! Nejdu, detta är en disskusion om varför vissa inte bryr sej.

fjortisk språk stör mig med men jag ser inte ofta att nån skriver som en fjortis.

men nu j*vlar snackar du skit om mig nä nu j*vlar ska du få smaka på jörgen....skojja :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och så fortseter legenden om komentarerna nestan att man kan :zzz:

Du var då inte särskilt bra på att stava kan jag se.

En uppmaning:

Omm mann käner sej dåli på at stavva kann mann altid skriva sinna innläg i Word förr at minimera felen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att alla har ett ansvar på ett forum.

Det gäller att kunna skriva begripligt.

Det finns FLERA som inte ens bryr sig om på något vis.

De är väl för lata.

De skriver bara ner en bokstavskombination och hoppas att folk förstår vad som står.

Det är oläsligt för många andra & det är stundtals pinsamt hur dåliga dagens U14 är på att stava.

Lär er stava ordentligt innan ni nu går in och skriver på forum.

Eller använd Word & Stavnings- & grammatikkontrollen.

Då lär ni er kanske att stava med tiden.

Skärpning ni som inte kan stava.

Det är erat eget ansvar att kunna stava.

Hur klarar ni er i skolan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De är väl för lata.

De skriver bara ner en bokstavskombination och hoppas att folk förstår vad som står.

Det är oläsligt för många andra & det är stundtals pinsamt hur dåliga dagens U14 är på att stava.

jag klarar mig bra i skolan... det finns ingen regel mot stavfel.

man får ingen varning om man stavar tex bättle istället för battle.

man kan störa sig ganska mkt på det men vem bryr sig man kommer inte att tänka på det ända tills man ligger i graven.

onödig tråd kan det inte få något slut!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Frooz @ 09/08-2004 19:59:33)

De är väl för lata.

man kan störa sig ganska mkt på det men vem bryr sig man kommer inte att tänka på det ända tills man ligger i graven.

håller med dig 100%

den här tråden kommer ingen vart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(No Fear @ 09/08-2004 20:11:13)
(Frooz @ 09/08-2004 19:59:33)

De är väl för lata.

håller med dig 100%

den här tråden kommer ingen vart

Håller också med till 100%. Vissa skriver si, vissa skriver så. Så är det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...