Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar.

Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver.

Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla.

Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening...

Redigerat av Jellyfish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Jellyfish @ 30/07-2004 16:53:55)

Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar.

Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver.

Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla.

Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening...

"din respekt är något man vinner" Möjligen, men du har ingen respekt 70%av medlemarnas ögon :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(finaly_man @ 30/07-2004 21:34:03)
(Jellyfish @ 30/07-2004 16:53:55)

Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar.

Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver.

Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla.

Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening...

"din respekt är något man vinner" Möjligen, men du har ingen respekt 70%av medlemarnas ögon :)

Så du är en utav de sjuttio procenten då?

 

Det är i alla fall inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jellyfish... du gräver skit över dig själv! ingen läg gilla dig spec mkt om du säger att dom är dumma i huvet idioter elaka! när jag spelar dator skriver jag som jag vill JAG BÄSTEMER i skolan måste det vara rätt FRÖKEN BÄSTEMER

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_<

f*n heller. :angry:

 

Det han skrev är INGET ORD. :angry:

 

Om man får stava hur man vill?

 

Varför ska vi då ha svenskaundervisning i skolorna? <_<

 

Lär er att stava allihopa som inte kan det.

Det är förbannat störande med stavfel.

Det gäller alla som gör det ofta.

 

De måste gå en svenskakurs.

Vi får bra svenskaundervisning i skolan.

Var tacksamma.

 

Kan man stava som man vill.

Då kan jag säga att ditt namn stavas Mackhs?

Man får ju stava hur man vill?

Det var du som sa det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...