Jellyfish Skrivet 30 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (redigerat) Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar.Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver.Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla. Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening... Redigerat 30 Juli 2004 av Jellyfish Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 Jag kan faktiskt störa mig på följande: O = Jag gillar att cykla o bada. Oxå = Jag gillar oxå att träna. E = Jag e ju asbra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (Jellyfish @ 30/07-2004 16:53:55) Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar. Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver. Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla. Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening... "din respekt är något man vinner" Möjligen, men du har ingen respekt 70%av medlemarnas ögon :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 30 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2004 (finaly_man @ 30/07-2004 21:34:03) (Jellyfish @ 30/07-2004 16:53:55) Japp, tror jag med...Hoppas att det är det han menar. Ja, för gudars skull. Det var ju faktiskt det jag skrev. Några stavfel gör väl inte så mycket utan mer hur man skriver. Cina har hyfsat bra åsikter även om jag inte kan hålla med om det där med respekt - min respekt är något man vinner om man uppförs sej bra eller gör något bra. Man förlorar min respekt om man gör något dåligt. I början är jag neutral till alla. Men jag hoppas verkligen inte att jag skapat osämja på forumet här. För det har aldrig varit min mening... "din respekt är något man vinner" Möjligen, men du har ingen respekt 70%av medlemarnas ögon :) Så du är en utav de sjuttio procenten då? Det är i alla fall inte jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Jag vill bara sega att du inte ska stora dig po stavfel! Albert Einstein som var en so stor man hade JETTE monga stavfel! Endo var han so klok och speciellt RESPEKTERAD! Han gneller man inte po idag do inte..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Jellyfish... du gräver skit över dig själv! ingen läg gilla dig spec mkt om du säger att dom är dumma i huvet idioter elaka! när jag spelar dator skriver jag som jag vill JAG BÄSTEMER i skolan måste det vara rätt FRÖKEN BÄSTEMER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 Ehm, inte för att jag vill tränga mig på, men.. Rättelse: Bestämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 Egentligen är det vetenskapligt bevisat att man kan skriva hur man vill, bara första och sista bokstaven är rätt. Ksnake bilr det gnaksa jogibbt att lsäa, dagens iq-test =P, Inte iq-test men knappast påhittad fakta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 handlar det om att man ska bråka på det här ämnet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_< Jag bara rättade honom, tyckte det där såg ganska extremt ut.... SSBM Master>>>> nja, lite kanske, men det har blivit en stavningstråd.. ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 3 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2004 spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_< f*n heller. :angry: Det han skrev är INGET ORD. :angry: Om man får stava hur man vill? Varför ska vi då ha svenskaundervisning i skolorna? <_< Lär er att stava allihopa som inte kan det. Det är förbannat störande med stavfel. Det gäller alla som gör det ofta. De måste gå en svenskakurs. Vi får bra svenskaundervisning i skolan. Var tacksamma. Kan man stava som man vill. Då kan jag säga att ditt namn stavas Mackhs? Man får ju stava hur man vill? Det var du som sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg