MMX Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Är det bara jag som har irreterande föreldrar som säger att jag inte får sitta vid datorn hela dagarna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 nää.ingen som tjatar,bara på kvällarna =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Ingen tjatar på mig bara på kvällen :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 De e lungt.... Men dom säger alltid att man sitter för länge o håller på "Man får dålig syn" och bla bla bla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Är det bara jag som har irreterande föreldrar som säger att jag inte får sitta vid datorn hela dagarna?? varför ska man sitta framför en dator hela dagarna..d finns ju annat o göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jo men hela dagen för en förelder är inte riktigt hela dagen för mig.....! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längre En timme! :o Jag brukar tvinga mig ut men om jag sitter vid datorn brukar jag inte komma loss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag får egentligen bara sitta på datorn 1 timme om dan men ibland blir det längre En timme! :o Jag brukar tvinga mig ut men om jag sitter vid datorn brukar jag inte komma loss! Vad emnar du?Jag fattade inte riktigt Menar du att en timme är mycket eller lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 29 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 ;) Kan det blir för mycke, man kan ju inte bli tvingad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag kan inte sitta så länge vid datorn jag börjar må dåligt efter drykt en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag får sitta vid datorn hur länge jag vill.. men jag brukar ut och göra grejer i riktiga livet oxå..jag tröttnar att spela efter ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.