Gäst Lakrits Tomte Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 kolla min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 (redigerat) Vad ska det föreställa? och hur får man två bilder i ett inlägg? Redigerat 19 September 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 19 September 2004 Rapport Dela Skrivet 19 September 2004 Dende Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Tänk er för. Inlägget handlar om nintendo figurer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrael Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 (redigerat) Vart i ämnets rubrik står det något om nintendo? "Kolla in, Min fakefigur". Eftersom personen som startade det och inte angav att det bara skulle inehålla fakefigurer från nintendo kan man väll skicka in vilka bilder man vill bara dom är fake? Visserligen ligger ämnet i Nintendo-forumet men det bord eju vara flyttat för ett tag sedan isf. Vart är alla Mods och Admin när man behöver dom? (Så att dom kan flytta detta ämne, som jag tycker har spårat ut totalt) eftersom ingen, utom dom som gör det, skriver något vetigt hära iaf, utan bara för att tjäna poäng och inlägg. Redigerat 20 September 2004 av Soul_Calibur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Bra talat ,jag håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Vart i ämnets rubrik står det något om nintendo? "Kolla in, Min fakefigur". Eftersom personen som startade det och inte angav att det bara skulle inehålla fakefigurer från nintendo kan man väll skicka in vilka bilder man vill bara dom är fake? Visserligen ligger ämnet i Nintendo-forumet men det bord eju vara flyttat för ett tag sedan isf. Vart är alla Mods och Admin när man behöver dom? (Så att dom kan flytta detta ämne, som jag tycker har spårat ut totalt) eftersom ingen, utom dom som gör det, skriver något vetigt hära iaf, utan bara för att tjäna poäng och inlägg. Admin låste den här en gång för att det var några som chattade (tror jag)men han nämde inget om att det skulle flyttas <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 ÖH!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 (redigerat) man kan inte låsa en tråd och sedan öppna den det var jag som var inne på gamecube forumet för att se på amla trådar då hittade jag denna och börja skriva ok nu skit redan 91 sidor när jag hämtade den igen var den på 54 Redigerat 20 September 2004 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 tråden ligger i gc forumet som vi alla vet tillhör gc nintendo så.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 Japp! Och som sagt har Admin redan kollat den här tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 20 September 2004 Rapport Dela Skrivet 20 September 2004 BACK TO TOPIC~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg