Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Vilka här är det som smyger? en dag så skulle jag och mina kompisar smyga, då va vi i tre olika lag...2 st lag med två pers och ett tre manna lag...Efter en stund kom den mista från tre manna laget och började prtata med os.Vi sa åt han att gå men han vägrade, han sa att han inte va med mer...Tillslut så kom dom andra lagen och så började vi diskutera, och så stod hans lag ca 5 meter ifrån han. Då gick han dit...Och så blev det en ännu ströör diskution...Efter en stund sålade(sprang)han in och smälde igen dörren...Efter en minut kom en av tre mana laget och sa att storgrät för att vi inte trodde han...Konstig va???Allt kan hända när vårt kvater gör något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 va? hängde inte riktigt med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Vilka här är det som smyger? en dag så skulle jag och mina kompisar smyga, då va vi i tre olika lag...2 st lag med två pers och ett tre manna lag...Efter en stund kom den mista från tre manna laget och började prtata med os.Vi sa åt han att gå men han vägrade, han sa att han inte va med mer...Tillslut så kom dom andra lagen och så började vi diskutera, och så stod hans lag ca 5 meter ifrån han. Då gick han dit...Och så blev det en ännu ströör diskution...Efter en stund sålade(sprang)han in och smälde igen dörren...Efter en minut kom en av tre mana laget och sa att storgrät för att vi inte trodde han...Konstig va???Allt kan hända när vårt kvater gör något. Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Här där jag bor, smyger vi ofta...Vi brukar va 2 eller tre lag och så ska man smyga på det/dom andra lagen...Är det bara vi här som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag gör aldrig det :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ehm fattar inget..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag tror inte jag fattar det heller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Här där jag bor, smyger vi ofta...Vi brukar va 2 eller tre lag och så ska man smyga på det/dom andra lagen...Är det bara vi här som gör det? ska man smyga till andra laget :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jodå. Eller sådär, ibland kanske. Brukar väö smyga på några kompisar ibland o kolla på dom. Utan att dom gör nåt, inte så där med lag o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Här där jag bor, smyger vi ofta...Vi brukar va 2 eller tre lag och så ska man smyga på det/dom andra lagen...Är det bara vi här som gör det? Öh... Nej. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag brukar smyga på mina kompisar och min brorsa allså jag skrämmer dom :lol: :lol: dom bara hoppar till och jag skrattar ihjäl mig :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Här där jag bor, smyger vi ofta...Vi brukar va 2 eller tre lag och så ska man smyga på det/dom andra lagen...Är det bara vi här som gör det? eh... man bara smyger eller? kan man liksom "vinna" ngt eller hur vinner man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.