Gäst Frooz Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag tycker att #21 ska bli mod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 tycker jag verkligen inte! ozoon e den rätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Så, nu har jag arbetat mej igenom tråden. Först och främst så vill jag tacka alla som har varit shyssta och pushat på nu när man blivit mod. Ni som inte tror att jag passar som mod får jag väl helt enkelt försöka övertyga genom att sköta min uppgift på ett bra sätt. Thunder: Ja, det är trevligt att vara moderator. ;) Fast det är inte helt enkelt att komma in i gruppen här, men jag ska försöka. Orson: Bra att du sa det! I'm off to do it right now. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 HAHA! skulle aldrig vilja bli mod :rolleyes: ... Tänk på all press man får och att man alltid måste sköta sig! man måtse stva rät på alting ock mn får itne vara störigg haah :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Måste man nog inte..Bara dom andra kan läsa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Grattis måste jag säga alltså! Jelly fish dig vet jag inte så mycket om men jag kan bara gratta dig och hoppas på att du kommer sköta ditt jobb! Chiu: Dig känner jag (genom fuska) och jag VET att du kommer göra ett bra jobb! 0 varningar etc.... Grattis till er båda och jobba väl.... Ska försöka hjälpa till och anmäla så mycket som möjligt för att lätta ner allt jobb för er... Redigerat 13 Augusti 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Hehe, man får väl hoppas att man lyckas sköta sig nu då. Och tack så mycket, allihop! :) Själv har jag inga större besvär av att sköta mig, så det ska nog gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Här känns det att vara mod för er? är det som en dröm spm går i uppfyllelse :lol: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 det tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 hur i friden kan man ha en dröm att bli mod om jag får fråga??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Nja... en dröm vet jag inte om jag kan kalla det. Visst, man har väl tänkt på det nån gång men inte precis gått och hoppats så där vansinnigt mycket på. Men det är ju kul när man plötsligt blir det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Nja... en dröm vet jag inte om jag kan kalla det. Visst, man har väl tänkt på det nån gång men inte precis gått och hoppats så där vansinnigt mycket på. Men det är ju kul när man plötsligt blir det. :) känner man att respekten börjar flöda :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.