nebbig Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jaha, då får jag väl leta fram en bild på stu till Gamecube. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 den lilla killen med snor i näsan på TWW är ju klart coolast!!! inte för att man spelar med han men ändå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Han är åtminståne rolig. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jaaaaaaa..........men jag tycker att Mario och luigi e bäst för att det är ju klasiska!Inte för att jag inte tycker om honom men endån!Men mina favoriter e; 1.Star fox 2.Star fox team 3.Luigi 4.Mario 5.Zelda 6.Link 7.Boo 8.King Boo 9.Bowser 10.Shadow Mario (Jr(Junior-bowser(Lilla-Bowser))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Bowser Jr. e min absoluta favvo av nintendo figurerna 1.Bowser Jr. 2.Falco 3.Kirby 4.Beastman(F-Zero) 5.Ridley(säg inte att du inte vet vem Ridley är!!!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 den lilla killen med snor i näsan på TWW är ju klart coolast!!! inte för att man spelar med han men ändå :D Glömde bort honom... :( Han får bli 2:a efter Stu... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Bowser Jr. e min absoluta favvo av nintendo figurerna 1.Bowser Jr. 2.Falco 3.Kirby 4.Beastman(F-Zero) 5.Ridley(säg inte att du inte vet vem Ridley är!!!) vem är ridley?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) ha sätt honom som trofé ssbm kommer inte ihåg från vilket spel hmm...? kanske nån annan vet nu kom jag på dt ere en space pirate från metroid prime va ? Redigerat 18 Augusti 2004 av orca Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 det är en drake från metroid. I metroid prime heter han meta ridley. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ok, fårman en trofe med han på ssbm?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Samus Arán från Metriod Prime. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 ja man kan få hans trofe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg