Apoca Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 kanske ska skriva en guid om hur och vart man laddar ner mRIC, för dom som inte får igång java... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Nej thx, jag fick ca 10virus pga mIRC -.- Dubbelposten vet jag inte hur det blev så? Veti f*n hur man ens ska förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag tycker att chatten är bra...Det är bra att när någon kommer så spelas det upp ett ljud(m man har det i kryssat)och att man får välja om det ska spelas upp ljud eller inte...Chatten funkar utmärkt för mig, även om vi har brandvägg och router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 chatten äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Chatten duger för att vara en chatt :P iaf jag är inne med min IRC prog :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Går alltid in på IRC jag med :) tar längre tid i ladda när man ska gå in på : wwwfuska.se/chatt .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Chatten är :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Den är mycket bra tycker jag! :cool: Hörde om rekordet jag ska vara där :) Undra hur många det kommer bli då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Inget nytt rekord! Det var några som bad om en chatt. Nu har Admin fixat den, men vad händer? Ingen chattar! Man får ju använda det man vill ha lite! Kan vi inte ha tävlingar i chatten och sånt kanske? Så chattens popularitet ökar. Eller att man kan vinna 1000 poäng 1 gång i veckan i stället för 1 gång i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag går in hela tiden,men ingen svarar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 alla skriver så konstigt ... så man inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Jag kanske ite kan komma in 13.00 imorn (rekordtiden) men ska fäörsäöka Jag äör inne på chatten så mycket som mäöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.