Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det filmar inte bara! Det lägger ut filmen på internet :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) ehm lol.. låter sjukt :P vart såg du det ..?Aftonbladet jag sog bara halva artikeln för resten kom ej med.Som tur det har min webbkamera ett skydd (som igentligen är till at inte smuts ka komma in) och så har den en lampa som visar när den används. Idag tändes lampan av sig själv (EVIL :evil: ) jag öppnade genast anti-virus programet och den släcktes. Redigerat 27 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Är det sant!? Kanske var ett spöke eller en ond kraft :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 knappast azo var nog en hacker har du brandvägg isåfall vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lolonoa Zoro Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 a så det är bara skit tror ni på det eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tror inte heller på det! Välkommen till forumet Lolonoa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Knappast sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 27 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Det är visst sant det stog i aftonbladet. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 javisst och aftonbladet sa att Klüft inte skulle va med i os tur att man inte har nån webkamera :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Jag tror halvlite på det Om det är sant så är det ju bra tt webbisen är sönder :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 f*n va lodiga ni är, vafan. hur ska viruset veta hur man sätter på den, isådanafall måste den förprogrameras till varje sort av kamera, den lär ju inte kunna hitta driv rutinerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Är det sant!? Kanske var ett spöke eller en ond kraft :lol: Och skaparen av Norton är präst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.