Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Vad går Super Mario Sunshine ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Skulle tro att man ska samla solar.. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Mario och Peach har kommit tiil Delfino island där dom skulle få en lugn och trevlig semester (trodde dom). Men när dom väl landat blev dom fruktansvärt dåligt motagna av arga invånare. Enligt öns invånare har någon smutsat ner hela ön. Den som gjort det har rund näsa, tjock mustach och skärmmössa. Invånarna säger att mario har förorenat ön och fått deras energikälla sunshine att försvinna. För att bevisa sin oskuld så ska mario städa upp ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Mario och Peach har kommit tiil Delfino island där dom skulle få en lugn och trevlig semester (trodde dom). Men när dom väl landat blev dom fruktansvärt dåligt motagna av arga invånare. Enligt öns invånare har någon smutsat ner hela ön. Den som gjort det har rund näsa, tjock mustach och skärmmössa. Invånarna säger att mario har förorenat ön och fått deras energikälla sunshine att försvinna. För att bevisa sin oskuld så ska mario städa upp ön. Blöö xD, går spelet ut på att städa? Fy fasen vad trist, kan man ju göra hemma utan att betala för ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag ven det är bara vad som händer i början. Sen kommer en märklig figur som ser ut Mario. Prinnsessan kidnappas och då börjar det hetta till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Nu ska vi inte avslöja allt för mycket... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Mellanmjölk, du verkar bara tjafsa en massa om Xbox är det inte bättre att du håller dig där då? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Mellanmjölk, du verkar bara tjafsa en massa om Xbox är det inte bättre att du håller dig där då? :blink: han sa inget om xbox...... alla fall spelet är enkelt..så man ska inte köpa det,tycker jag(jag lånade det :P , det är nog bättre) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Bowser Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 ne Mellanmjölk har inte sagt nått om X-box vad har du fåt det ifrån?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (ZteelMan @ 29/08-2004 19:21:02) Mellanmjölk, du verkar bara tjafsa en massa om Xbox är det inte bättre att du håller dig där då? :blink: han sa inget om xbox...... alla fall spelet är enkelt..så man ska inte köpa det,tycker jag(jag lånade det :P , det är nog bättre) Jag tycker att det är värt att köpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (nebbig @ 30/08-2004 14:52:11) (ZteelMan @ 29/08-2004 19:21:02) Mellanmjölk, du verkar bara tjafsa en massa om Xbox är det inte bättre att du håller dig där då? :blink: han sa inget om xbox...... alla fall spelet är enkelt..så man ska inte köpa det,tycker jag(jag lånade det :P , det är nog bättre) Jag tycker att det är värt att köpa... om man har mycket pengar..och det har inte jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Numera kostar det väl inte mycket??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg