Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 Hårdrock äger iallafal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 DAMN RIGHT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 good charlotte!nu här har vi ett skit band som bara har gjort dåliga låtar!!! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 good charlotte!nu här har vi ett skit band som bara har gjort dåliga låtar!!! :D :lol: Dom ser ju ut som värsta "pop-prinsessorna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 0013- tänker inte disskutera saken när du inte lyssnar det är två olika gener! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 0013- tänker inte disskutera saken när du inte lyssnar det är två olika gener! ;) hård rock är heavy metal på engelska <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ööööööh.... var det en förklaring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 ööööööh.... var det en förklaring? vava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 Hård rock=Linkin Park (Eller för att vara exakt "Nu metal" fast jag tycker inte de räknas som det) Och det finns många olika sorter av metal. Death, heavy, Nu och många mer. Om ni inte förstog nåt så säger jag det med lättare ord. Hård rock och metal e två olika saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Hård rock=Linkin Park (Eller för att vara exakt "Nu metal" fast jag tycker inte de räknas som det) Och det finns många olika sorter av metal. Death, heavy, Nu och många mer. Om ni inte förstog nåt så säger jag det med lättare ord. Hård rock och metal e två olika saker. Alternative=Linkin park, i linkin park så finns d en kille som rappar som gör att d blir alternative... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Har ni någon gång hört Moroten och Tunnan??? De e riktigt kassa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Den där när nån har bajsat i bastun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.