Snake Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 (redigerat) Edit: jag gjorde inte detta till en omröstning eftersom det fins så många. Vilken är eran favoritfilm? Själv är min Alien, tycker de filmerna är jättebra! Redigerat 31 Augusti 2004 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 vet inte det finns många jag tycker om...the toxic avenger är nog en favorit..också alien ska få alien boxen snart som har 9 dvd skivor! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Ingen aning faktist. Sett så många att jag vet inte. :lol: men Kill Bill var en bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Mina är faktiskt Matrix och Alien Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 30 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2004 Blade, Rocky och Rambo filmerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Ävan jag kommer (tror iallafall) att få Alienboxen, jag fyller nämligen år i övermorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agaf Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Hip Hip hora är bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Lite off topic, men jag fick Alien boxen! Fyllde nämligen år idag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serios blue Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Sagan om ringen triologin är min favorit film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Ävan jag kommer (tror iallafall) att få Alienboxen, jag fyller nämligen år i övermorgon! jag kanske får den imorgon eller så får jag den på nästa vecka!GRATTIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Pirates of the caribbean: the curse of the black pearl Rockar fett! :D ;) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 4 September 2004 Rapport Dela Skrivet 4 September 2004 kung pow och ronny och ragge still pöking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.