Zerp Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Ooo, glömde en till film..Stand By Me. As grymt drama/action typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 9 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2004 Den där förhandlaren som va igår va himla bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mohammed Skrivet 6 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 jahar faktis ingen favoritfilm. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2005 Var det verkligen nödvändigt att gräva upp en död tråd bara för att skriva nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 ingen som uppskattar gamla hederliga maffia filmer ?? gudfadern, serpico,,,, ahhh det är riktiga filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Enligt mig finns det ingen "favorit-film". För mig finns det bara "riktigt bra filmer". Exempel är Sagan om ringen-trilogin, The butterfly effekt m.fl. men ingen är "favoriten". Alla är bara riktigt extremt bra och det kan många filmer vara =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 hmmmm... "tänka" Har nog ingen favoritfilm, men en som jag gillar e sgan om ringen trilogin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2005 Forrest gump å Kung Pow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Voice_of_god Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 Evil Dead Evil Dead 2: Dead by Dawn Evil Dead 3: Army of Darkness Uppkommande Re-maken på Evil Dead ( kommer säkert rocka) Om Evil Dead 4 görs diggar jag den redan nu.. "when hell is full, the dead walks the earth" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 12 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2005 just det! hur kunde jag glömma star wars filmerna? längtar tills episod III kommer ut! Forest Gump e också bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2005 efter natten är förhoppningsvis Star Wars III min nya favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2005 Forrest gump å Kung Pow Kung Pow är ganska rolig! Det är kul när han slåss mot kon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.