Hoppa till innehåll

Favoritfilm


Snake

Rekommendera inlägg

  • Svar 137
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst toxic avenger

matrix trilogin och alien förretsen vad handlar the toxic avenger om verkar vara en skräckis

det är några killer och tjejer som retar melvin ferd på ett tränings gym och sen gör dom ett spratt och jagar honom så han får hoppa ut genom ett fönster och där hamnar han i massa farliga chemikalier.då sen förvandlas han till the toxic avenger och dödar massa SKURKAR OCH BOVAR!det finns fyra filmer med the toxic avenger och alla är lika roliga! ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst toxic avenger

vadå alltsåhan ramlar ner i kemikalier sen så blir han övernaturlig alltså men vem är det på bilden

ja an blir en super hälte som är super stark!killen jag har på bilden är en deadite från filmen the evil dead 2.bilden är från en okippt scene!

 

 

lite offtopic..jag fick alien quadrilogy boxen som var från kina!tur nog så var det inte dubbat till kinesiska!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm...Ja de var en svår fråga...Har ju typ 100favvo filmer..men om man ska väja så kan ja ju ta några av dom:

Sagan om Ringen Trilogin

Typ de flesta filmer med Eddey Murphy (Min idol)

Och Typ alla filmer med Will Smith (Idolen!)

Sen e de ju inget fel på Matrix trilogin heller!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...