Jellyfish Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Alla ska vara välkommna tycker jag. Även om jag tycker, än en gång säger jag det, artt fuskas medlemmar borde tänka lite mer på vad de skriver. Och hur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag håller fullständigt med! Klarar man däremot inte om dom skriver lite illa eller liknande så borde man inte vara här själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Hade jag blivit ny admin hade sådana som anubis (vad hon nu hetat) och 0013 åkt ut efter nån vecka... Tänk att jag visste att du skulle skriva det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 nja men lite är som patrick skriver, det finns faktis en hel del omogna personer (ass kanske också) och jag tycker inte man ska banna bara för att man skriver fel, men samtidigt så är admin och moderatorerna FÖR snälla, 5 varningar är SK!T svårt att få och dom som lyckas säjer jag grattis till... bli hårdare!! ge ut varningar om man tillexempel skriver 4 inlägg som bryter mot regler på raken så får man ett visst antal anmälningar, det är för snällt. men samtidigt, vill man ha med seriösa personer så får man väll söka sig till seriösare sidor... men. men... en sak till GÅ UT PÅ CHATTEN...(lite off topic) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 skule mångaa åka då ela??!! :o Översättning: Skulle många åka ut då, eller? Såna grejor som ( Över ) kan vara jobbiga... But it's not a reason to get banned. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 evahh ? kallar du dt där kritik jag skulle kalla dt gnäll men aja jag tror knappast dt blir nån total förändring bara pga dna tråd folk kommer fortsätta att stava fel och vara oseriösa bara för att dt roar dem och jag tror knappast att banna alla skulle hjälpa nåt dt skulle bara göra dm ännu mer envisa i att vara oseriösa dvs irritera andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 0013: Roligt att du visste det, hoppas andra tar upp dej också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 vad jag fattar inte ditt inlägg finaly man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Kolla på sida 1 i tråden så fattar du, Orca. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag har itne gjort nåt grovt regelbrott så varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 Jag tycker det duger som det är.. Tycker dessa trådar är onödiga. (på ett sätt) Man behöver inte gå ut med allt public.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 (redigerat) istället om och samla ihop ett gäng mer konkreativt folk, var inte d en bra idé? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alla 12- får lämmna jählar vad glad jag skulle bli :D Redigerat 31 Augusti 2004 av -MGS- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg