incognito Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Bush är en idiot som ger order om att bomba andra länder. Skulle inte förvåna mig om han blev galen och börjar skylla på att vi i Europa har kärnvapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Skylla? De har ju hittat kärnvapen där! och han skulle inte bomba sverige! de e skillnad på sverige och tallibanistan! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 1. Det finns inget som heter talibanstan. 2. Är du rasist? 3. Vart exakt har USA hittat icke kända kärnvapen i Europa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....! Vadå bra?! Det skulle vart bättre om han inte blev vald över huvud taget.Om han som Bush vann över 2000 skulle vunnit så skulle World Trade Center säkert inte ha blivit bombat. Bort me Bush o in me nån annan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (Slither @ 12/11-2004 22:25:29) Bush är bra för att han bombar bin ladin...för vemi hela Helvet* vill leva, och hela tiden veta att man kan bli bombad från nån muslim...och bush skulle aldrig bomba sverige....! Vadå bra?! Det skulle vart bättre om han inte blev vald över huvud taget.Om han som Bush vann över 2000 skulle vunnit så skulle World Trade Center säkert inte ha blivit bombat. Bort me Bush o in me nån annan. 2000 - Al Gore.2004 - John Kerry. Men vilken Triggerhappyhalvapa som helst kan ju bli president i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Skylla? De har ju hittat kärnvapen där! och han skulle inte bomba sverige! de e skillnad på sverige och tallibanistan! :kung: usa har kärnvapen.. men ingen bombar dom... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Orsaken att Bush startade kriget i Irak, var att han farsa förlorade förra kriget. Massor med folk har dött bara för att Bush är en dålig förlorare!!! Men amerikanerna vill inte lyssna... -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Det är väl ca 800 amerikanska soldater som har dött, ca 5000 irakiska soldater, och 16000 civila (>.<) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Då ska du väl inte lägga dig i den amerikanska politiken? jag gör väll vad jag vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Akta dig för att involverad i något som du inte vet någonting om, 0013. Det kan vara skadligt för hälsan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 ok... Men jag är inte politisk men jag hejar på Bush >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag håller med, du är inte politisk. Men inte heller solidarisk.... Hur kan du hålla på Bush? Har du någon orsak, eller vill du bara skapa konflikter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg