0014 Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det där han säger är lite svårt att förstå...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 det där han säger är lite svårt att förstå...? Ja, jag vet. Men så är det med vissa gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 vissa gubbar?? vilka fler menar du då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Alla olika när man gör någon slags special-attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 men de är bara Ness Pika fire som jag aldrig kunnat tyda...vilka är det som du menar när de gör en special attack...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 jag tycker PK Fire låter precis som PIKA Fire! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 han säger ju pk fire, pk låter som pika på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Sonic, det låter väl mer Pei-Kej... Om du förstår vad jag menar!.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 men de är bara Ness Pika fire som jag aldrig kunnat tyda...vilka är det som du menar när de gör en special attack...? Jag tycker att Link´s Spin-Attack låter lite konstigt. Tycker inte ni det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 link har lite konstiga ljud...jag kan faktiskt härma honom asbra...hur låter han när han gör så?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 link har lite konstiga ljud...jag kan faktiskt härma honom asbra...hur låter han när han gör så?? Sväörm. Nej, men jag kommer inte ihåg riktigt. Det kan du säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 jag har tyvärr lånat ut det så jag vet och kommer inte ihåg hur han lät...annars skulle jag ju kollat det istället för att skriva här.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg