Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 Nix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 okej... brukar du spela multiplayer ofta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vääääääääldigt ofta.... måste träna upp mig igen.. föru kunde jag klå 3 samus i lvl 9 dom va i lag mot mig och alla hadde 10 stock... jag vann utan att dö en gång sen lånade jag ut det i 3 år och fick tillbaka det i fredas......nu klara jag knappt 2 olika fiender i olika lag på lvl 9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 vääääääääldigt ofta.... måste träna upp mig igen.. föru kunde jag klå 3 samus i lvl 9 dom va i lag mot mig och alla hadde 10 stock... jag vann utan att dö en gång sen lånade jag ut det i 3 år och fick tillbaka det i fredas......nu klara jag knappt 2 olika fiender i olika lag på lvl 9 Nej, det kan ju vara lite svårt. Men det är ju hur lätt som helst när man är uppvärmd. Hoppas att det börjar gå bra igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 börja med att vara Ness eller Fox...du vet säkert vad du ska göra då... fox ner + B och ness ner + b och sida + A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 börja med att vara Ness eller Fox...du vet säkert vad du ska göra då... fox ner + B och ness ner + b och sida + A Är det en bra uppvärmning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 nej det är attacker....... ner b för dom äe sköldar:) sida a är en slags super slag.... den är link ochså bra med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 dom är bra att vara om man möter Samus åp L:9... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 dom är bra att vara om man möter Samus åp L:9... =) Nja, de laddar upp en boll sen går de runt i ett halvår sen kommer de på att skjuta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja..och då speglar man tillbaka den eller tar den som liv om man är Ness...eller så slår man tebax den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja..och då speglar man tillbaka den eller tar den som liv om man är Ness...eller så slår man tebax den.. Det är inte ofta. Det är ju bara att hindra Samus från att ladda upp. På Sector X eller vad det heter så är det bra att vara Fox för då kan man göra så att det där flygplanet´s skott flyger tillbaka mot fienderna. Jag hade ut fienderna så en gång. Testa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ska prova...menar du dom dära farkosterna som kommer ibland.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg