Escain Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Lugna ner er! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag är lugn. jag sa bara att det han sa lät VÄLDIGT s*tanistiskt..och det måste du mege att det gör.."jag ska sprätta upp dem".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 säg det till green devil han började ju fula sig med att jag var s*tanist..."sprätta upp" är inget s*tanistist ord... jag kan gärna göra det med ett kors om du vill det.. ingen j*vla krokig dolk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (redigerat) ja hatar 1.Mina lillasystrar 2.såna som när dom muckat gräl me mej bara springer iväg när jag ska slå till dom på käften :evil: 3.när nåt går fel för mej på mina karatelektioner 4.djurplågare och såna som vill hugga ner all skog bara för pengarna :angry: .och några fler saker som jag inte orkar ta upp. ;) Redigerat 27 September 2004 av JOE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 hatar idioter och lugna favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Lugna ner er! :angry: Men var inte en sån tråkmons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 tänk lite nu, du sa: e du en j*vla s*tanist eller??!! jag hatar s*tanister!! ser jag en ska jag sprätta upp den jävlen!!! Och jag tycker att det låter väldigt äckligt och s*tanistiskt att säga "jag ska sprätta upp dem" och då sa jag: det låter som om DU är en s*tanist när du säger "ser jag en ska jag sprätta upp den jävlen!!!", ,ska du göra det med en krokig dolk och sen dricka getblod eller? och jag medger att detdärsista va lite onödigt men det kallas sarkasm.. då kom 0013 in och frågar om han va det: Va?! är jag en s*tanist? och då sa jag, mest för att retas; nej, MAX99 är det.. en s*tanist är en sådan som dyrkar den röde gubben nere i jordens centrum..:visslar: jag ber om uräkt för att du missuppfattade mej..men jag har ändå anmäld dej för §1.1 för jag tycker inte om att bli kallad: e du fulständigt galen ditt j*vla dum huvud?????!!! jag skrev att jag hatade s*tanister ju!! hur kan man vara så dumt korkad?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 (0013 @ 27/09-2004 15:34:53) Lugna ner er! :angry: Men var inte en sån tråkmons! Jag håller med dig 0013. Jag menar, Green Devil har väl inte gjort nåt? Han måste ju få försvara sig när han blir utsatt för personangrepp. Och det är väl inte så konstigt att man blir upprörd när nån skriver att han vill sprätta upp folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 tack för stödet arwen, hoppas moderatorerna och admin oxå förstår :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 tack för stödet arwen, hoppas moderatorerna och admin oxå förstår :rolleyes: No problemo! I'm with you! Om du får en varning och jag också får en för att jag stöttade dig, kan vi sura tillsammans! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jag vill inte att han får en varning, men en tillsägelse kan vara på sin plats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 jätte bra..alla e på mig igen... <_< jag är ingen s*tanist dom är korkade och helt idiotiska!!! dessutom började ju du att kalla mig s*tanist!! du fattar väl att jag inte är det om jag skriver att jag hatar dom!! dessutom skrev jag till han som sa att han hatade kristendomen var en s*tanist! fattar alla det nu????!!!!! många, många arga smilisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.