Selene Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag hatar gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Jag hatar gud! Varför i fridens namn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Hon tror väll att det bara är en gubbe på molnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Just nu.. Så hatar jag min f.d flickvän. Hon är en riktig player. Hon har varit ihop med omkring 90 killar och nu har hon dumpat mig och börjar jaga flera. Nu ignorerar hon mig och om jag får tag i henne så får jag bara "kalla" svar och omogna smilisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 Spammers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 29 September 2004 Rapport Dela Skrivet 29 September 2004 spamm där ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.