Mezox Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 (redigerat) klicka här Kalla det spam im ni vill men jag vill visa att jag hatar bush/sharon. :angry: Redigerat 23 September 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 September 2004 Rapport Dela Skrivet 23 September 2004 dom var verkligen lika ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 varför skickade du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 för att han vill visa sin mening..(förmodligen) men men..jag bryr mej inte! detta är svergie och inte USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 September 2004 Rapport Dela Skrivet 24 September 2004 Hur kan man hata någon man aldrig träffat Hur kan man hata någon man inte känner Hur kan man hata någon som man endast sett och läst om i media Vad lever vi i för värld! Jag säger inte att jag gillar Bush men kriget mot irak kanske förbättrade många saker för dom som finns kvar och lever. Saddam har dödat flera miljoner inte Bush! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Bush snackar gojja, fuskade i valet, anföll irak förr att de hotade att höja priset på olja. 11/9 var bara en rökridå för att dölja den verkliga orsaken. Hur kan man inte hata bush? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 lätt, han har inte fuskat iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Nej ,nej, han fuskade inte. han bara eleminerade alla många som röstade emot honom. "Alla som har födelsedag samma dag som en kriminell får inte rösta osv." Vad skulle du kalla det? "Alla som röstar emot mig får inte rösta"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Shit va smart han är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 Har har bara stort inflytande. " Jag är antirasist och antisemitist" - George W Bush Översättning: "Jag är emot rasister och jag är emot judar" Jag tycker han är lite motsägelsefull. Han måste välja en av dem, inte bägge i samma mening... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 September 2004 Rapport Dela Skrivet 26 September 2004 En rasist är en människa som tycker vita människor är mer värda än mörka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 27 September 2004 Rapport Dela Skrivet 27 September 2004 Vafan spelar färgen för roll?? Vita är inte bättre på nå sätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.