Gäst 0012 Skrivet 2 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2004 haha jag spöar skiten ur han skulle använda alla mina Kickboxnings slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 min kemi lärare hotade me att döda en elev.....(tror inte hon menade det, jag skulle oxå bli sur om ina elever inte kunde formeln för vatten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 är det sant guggo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 vet en kille [lärare]som blev avstängd från en skola för att han gav en elev en örfil..Killen som han slog anmälde det och fick läraren avstängd..det borde inte vara så..iaf inte i dethär fallet..eleven retade en kille för hans glasögon och hade mobbat honom under en längre tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 ja det får han dödar dig långsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 10 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2004 När jag gick i mellanstadiet var det en elev som slog lärarna när han blev arg och repade matte lärarens bil. Det är ju inte riktigt rätt det heller. Han var väldigt stor och lärarna var rädda för honom så han fick inte komma te skolan någe mer inte ens ses i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Jag blev i dag strypt av min fysik lärare bara för lite dålig uppförande, han tog mej som med sin hand runt min halsen och började klämma jätte hårt, får en lärare verkligen göra så? Om det är ja, vid vilken tillfälle får en lärare göra? nej det får man absolut inte! min granne råkade ut för ungefär samma sak... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 nääää jag tyckerf att läraren ska få sparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2004 Gör en lärare något sånt så ska man ju anmäla honom till polisen, och säga till rektorn och säga till hemma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 (The_Mighty_Goku @ 01/10-2004 15:28:54) Misshandel av elever? nja inte precis, han tog mej runt halsen då jag satt och små viskade till min kompis <_< han kunde ha strypt ihjäl mej :angry: :angry: du kan inte ändra på sanningen alltså....först säger du nåt sen nåt annat överdriver du lr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 14 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2004 exakt hur länge snacka du med din kompis hela lektionen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag tror knappst läraren försökte strypa dig isåfall måste han ju vara helt vrickad (lr psykad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.