Toxic! Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 anmäl de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 6 December 2004 Rapport Dela Skrivet 6 December 2004 Nej så klart man inte får det men det va en lärare som slog mig på skolan vi ska prata om det i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 bomba hans hus med smällare air bombs o så som en ljuv hämd ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0010 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 bra sakt davve lol hämtar än massa black rocket såna dära mega och tänd alla.Eller kanske han inte bor i ett hus utan i ett tält.Men spräng den då +_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 bra sakt davve lol hämtar än massa black rocket såna dära mega och tänd alla.Eller kanske han inte bor i ett hus utan i ett tält.Men spräng den då +_O Beter du dig så där i skolan? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 Ett rykte (Som jag tror är sant!) En lärare i mins skola skulle skrämma en elev genom att slå med en bandy klubba bredvid hans fingarar,tyvär så missade han och killen/tjejen fick 3 bryttna fingarar. (Den läraren är jävligt sträng) En gång hade jag keps på mig i mat salen sen så tog han tag i min luva och drog mig längst bak i ledet med en häftig kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2005 har du sett att nån har 3 brutna fingra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (redigerat) våran lärares fru..var lärare åt ås en gång..f*n hon var konstig..för när två stycken pratade sa en till kille att dom skulle sluta prata..då blev dom hem skickade bara för det..alla tre.. Redigerat 13 Februari 2005 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 (Zero_Tolerance @ 01/10-2004 14:33:19) jag tror inte dig ssj_goku isåfall skulle läraren fåt sparken därför i sverige får man inte göra då. jag bor i finland din lilla svedo-pelle! och han gjorde det under fysik timmen och eleverna tyckte att det inte var nått konstig :blink: :( <{POST_SNAPBACK}> Du kanske skulla prata med dina förädlar/polisen/rektorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 12 Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Nebbig ja dem blir AEGDA hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Du måste säga till nån, en lärare eller en förälder! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Jag skulle, gå fram till han och göra följande: BAM, en knytnäve i magen, läraraen böjer sig, POw, ett knä i pannan, läraren lägger sig, BANg, yeah en spark i magen! Sen är det bara att gå därifrån som om att inget hade hänt :D :cool: (detta var ett skämt, men ibland känner man för att göra så på vissa lärare :D) tack för min åsikt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.