Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Nej. Never. Ever. Nej. tycker inte om Anders And. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 Du kanske skulle prova den svenska varianten, den heter Kalle Anka bara så du vet... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 kalle suger.det ska vara supermario långben bors & CO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 nebbig, jag vet. ville bara visa att jag inte är så dum som jag kanske framstår att vara >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 leksakerna e bara sk*t så fort jag kommer hemså öppnar jag kalle-ankan och utan att öppna lekaken slänger jag den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 4 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2004 när ja var liten gillade jag kalle anka men inte nu längre! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 5 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2004 (redigerat) Jag läser kalle anka. Varje lördag så åker min pappa och jag ut till loppmarknaden och jag köper över 70 kalle ankas pocket och serietidningar.Om ni undrar varför jag köper så mycket så kan jag säga er att dem ligger i olika paket. Jag kan ge er ett tips på bra kalle tidningar: Köp dem från 1990-1996. :D (själv föredrar jag dem från 1993.) Och kalles pockettips: köp dem från 1999-2003. :D Jag prenumenerar på kalle anka och co. :D Redigerat 5 Oktober 2004 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 jag prenuminerar på kalle anka och co och kalle ankas pocket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2004 Jag läser Kalle Anka, jag älskar det as mycke :P Men leksakerna .. Dem behöver faktiskt inte skicka ut dem, dem är både barnsliga och dålig kvalité . Usch .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 jag premunerar på Kalle Anka & Co och köper ibland pocket! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Kalle anka & C:0= Nordens största Serietidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Jag läser Kalle Anka, jag älskar det as mycke :P Men leksakerna .. Dem behöver faktiskt inte skicka ut dem, dem är både barnsliga och dålig kvalité . Usch .. Det är för att locka yngre läsare, själv vill jag kasta dom men min kusin vill gärna ha dom ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.