Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Tror han menar stone troll om du menar det så ska du skjuta pilar på han och glöm inte att vara rörlig men han kastar ju stenar man får aldrig chansen att skjuta han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Men när han har typ kastat 2 stenar(eller nått sånt) så vrålar han eller gör en paus då kan du skjuta du behöver ju inte sikta in i förstapersonsvy häller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 tack :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 17 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Haggen har ddu spelat som ond ännu eller ? Vilket är roligast ? Enligt mig är God roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 (redigerat) jag är i oakvale nu Redigerat 17 Oktober 2004 av Master Cheif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 Haggen har ddu spelat som ond ännu eller ? Vilket är roligast ? Enligt mig är God roligast. Jag tyckte att det var roligare att spela som ond. Jag dödade Thunder på arenan :D . Farsan blev galen. Fast det var roligt att spela som god också. fick en gloria efter ungefär 7-8 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master Cheif Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 jag har spelat i 3h Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Har inte testat Fable ännu :( Hur är de??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 Har inte testat Fable ännu :( Hur är de??? Du behöver inte testa.KÖP det istället, jag lovar dig.. Ett garanterat nöje i många timmar.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CErX Skrivet 18 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (Halo_Master @ 18/10-2004 16:12:01) Har inte testat Fable ännu :( Hur är de??? Du behöver inte testa. KÖP det istället, jag lovar dig.. Ett garanterat nöje i många timmar.. :) Dessutom de timmarna x 2. Jag tror de flesta vill spela både som ond och god. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 18 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2004 (CErX @ 18/10-2004 17:01:14) (Halo_Master @ 18/10-2004 16:12:01) Har inte testat Fable ännu :( Hur är de??? Du behöver inte testa. KÖP det istället, jag lovar dig.. Ett garanterat nöje i många timmar.. :) Dessutom de timmarna x 2. Jag tror de flesta vill spela både som ond och god. Det har du fullständigt rätt i.Man får ju garanterat roligt under dessa timmar (x 2) Det är bara en otrolig känsla att slå på spelet . Jaja, hur långt har ni kommit ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2004 Har klarat det två gånger...Klarar det ganska snabbt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg