kkthxbye Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 det är kul att spela mot kompisar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 Jag måste skaffa en till handkontroll för jag har bara en för det låter kul att spela 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 16 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2004 du e kul att spela 2 mot 2 st lvl 9 donky kong :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Spelet är kul för jag älsssssssssssssssssssssssskar figting spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawkins Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 De e kul för att man kan utmama kompisar och för att (till skilnad från andra beu spel) så har man en större yta att röra sig på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Det bara är bäst. Det finns så många karaktärer och banor. nästan 300 trophies att vinna. Mycket att göra på Single-Player typ Event Match, Multi man melee, home-run contest och mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 vad är det i ssbm som är så kul om man får fråga :) Undra samma sak som du B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det äger helt enklet,bästa spel världen har skådat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 nä Metroid prime e bättre ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Vad är det som inte är kul?? inget enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Njaaa, bästa spel kan jag inte påstå, men bra e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Allt i stort sett är tråkigt förutom Yoshi!!! (som är min stora favorit) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg