0013 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Nf är dum mot mig, jag tycker att han itne borde få vara här eller på chatten, han var borta i 2 w och vi hade det jättekul och sen kom han och bra kaoserade chatten buhu NEEEEJ jag bröt en nagel nu ska jag säga till admin för Ragnarök är dum *Gjåtej* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 0013 nu får du ta och ge dig. Om Ragnarök tycker att han blivit orättvist behandlad så är det hans ensak, och han kanske tar illa upp av du säger att han är fjantig och fjollig? Och jo, det kan tolkas som §1.1 ifall han tar illa upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jaså han tog mitt nick utan att jag gjorde nåt och JAG får itne vara arg? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Jovisst får du vara arg, men du kan ju spara lite på krutet när du säger till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Draghon har blivit jobbig nu när hon har op. Hon abusar hela tiden, jag har ett par citat från hennes kickar/bannar på mig och ett par andra, bara så ni vet så fanns det ingen direkt anledning till att hon bannade/kickade utan hon var bara på dåligt humör :/ Sådana borde inte få vara op. Ni behöver ju inte mata draken. Såhär låter det om man skriver någon över huvudtaget i kanalen när Draghon är på dåligt humör (Vilket hon oftast är). (14:53:16) <@LadyDraghon> MEN KÄFT INNAN JAG KICKAR ER ALLIHOP 0013's kick. Då han inte ens skrev något (14:55:05) * OOIE628 was kicked by LadyDraghon (höofewq!!! ‹23›) Och en till, och som vanligt, ingen anledning... (14:54:52) * nfeaegd was kicked by LadyDraghon (The op is always right ‹22›) Ragnarök du höll på att fejknicka och jag blev stressad så jag råkade kicka "den rätta" personen istället för fejkaren. Och andra gången var ett misstag. Förlåt. Såhär går det om man frågar Draghon om hon vill ha en Brittney Spears låt (14:43:05) * You were kicked by LadyDraghon (j*vla GURKMUPP ‹19›) (15:08:06) ›› unable to join #fuska.se (banned) 1. Fråga inte sådant 2. Det var mest ett skämt Lite senare... (15:05:28) * You were kicked from #fuska.se by LadyDraghon (GURKMUPP ‹25›) (15:08:06) ›› unable to join #fuska.se (banned) 15:04:31(|No-Fear|): ushfiuseghfsebgkseguisgeiutgsbtusrtjisbgrtui <@LadyDraghon> |NO-FEAR| SLUTA FEJKNICKA FÖR I h*lvete DIN GURKMUPP Sluta spamma och sluta fejknicka. Man kan även få några glåpord på sig om man har otur, eller... (14:34:18) <@LadyDraghon> |No-Fear| du är officiellt 2k5s mest korkade idiot. Men ursäkta för att man blev lite sur nu då. eller: OBS, jag hade en klon som hette 'OOIE', finns ändå ingen anledning till att kickbanna en person för det? * OOIE was kicked by LadyDraghon (fajknikker ‹24›) * LadyDraghon sets mode: +b *[email protected] <@LadyDraghon> haha <@LadyDraghon> |No-Fear| bannad men inte kickad <@LadyDraghon> HUR KÄNNS DET!? Jag tyckte det var lite roligt... förlåt mig för det. Och för att acceptera att man börjar chatta i #fuska.se så ska man läsa reglerna och eftersom Draghon är mod så förmodar jag att hon kunde reglerna och visste vad §1.1 var, men ack, det verkade hon inte veta...Ni har sätt ovanstående också vad hon har sagt. (15:02:52) <@LadyDraghon> |NO-FEAR| SLUTA FEJKNICKA FÖR I h*lvete DIN GURKMUPP EN OP HAR SAMMA JOBB SOM EN MOD PÅ FORUMET OCH SKA INTE UTNYTTJA SINA MAKTER. Dem ska kicka/banna samt hålla iordning på kanalen. Och bl.a föregå med gått exempel, det är det viktigaste en mod/op ska göra! Ett exampel på att hon utnyttjar sina 'op krafter'. (15:04:22) <x0t> 15:02:11 ‹@LadyDraghon› |NO-FEAR| SLUTA FEJKNICKA FÖR I h*lvete DIN GURKMUPP (15:04:22) * x0t was kicked by Pingvinen (Caps abuse - 82%) (15:04:52) <@LadyDraghon> x0t jag är mod, op och sluta kopiera sådana texter du blir bara kickad. En sånhär 'maktgalen' person som bara tänker på sig själv och inte på andra och utnyttjar sina 'krafter' till saker som inte är menade till tycker inte jag passar till att vara op! Jaha förlåt Mr. Perfect Medlem. Jag lägger av ett tag och tänker på mina synder, eller vill Mr. Perfect Medlem att jag slutar på fuska.se och sticker ner till h*lvetets eldar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) nemen lägg ner nu Draghon; i framtiden kanske du kan tänka en extra gång innan du bannar ;) Rally; och så kan du försöka att inte ta allt på allvar så blir alla lite nöjdare och lite gladare :student: och så kan båda försöka att inte ta så illa upp, försök iaf att hålla sams ett tag. Redigerat 13 Juli 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 men ragnarök din fis -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Jag tycker ändå int spammare ska få vara op. Och det är väl inte så roligt att bli kickad ock bannad som ett skämt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 varför inte låta bara botar vara op... då blir det inget bråk :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Guggo, tro mig, man kan whajna loss på Pingvinen ibland oxå.. ;) Om en medlem är online på chatten som inte er passar, ignora eller dra. Alla får vara där. Orka whajna. Det finns ett visst Alt F4 kommando för just sånna har varianter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 mjo... men han brukar inte whajna tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blixt_fusk88 Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Jätte bra chatt brukar vara där ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.